کتاب «آوای آفتاب» در اردبیل رونمایی شد

آیین گرامی‌داشت روز کتاب و کتابخوانی در کانون پرورش فکری کودان و نوجوانان استان اردبیل برگزار و از کتاب آوای آفتاب رونمایی شد.
کد خبر: ۵۵۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ - 16November 2022

رونمایی از کتاب «آوای آفتاب» در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، عصر امروز (چهارشنبه) آیین گرامی‌داشت روز کتاب، کتابخوانی و کتاب‌دار در محل سالن آمفی تئاتر «جعفر ابراهیمی» (شاهد) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار و از یک عنوان کتاب دفاع مقدس ویژه کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

در این آیین، «ملیحه ملک زاده» سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اشاره به هفته کتاب و کتاب خوانی اظهار داشت: کتاب بهترین دوست و راهنمای انسان است و دانایی از راه کتاب خواندن به رستگاری و خوشبختی انسان منتهی می‌شود.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام «مهدی ستوده» مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و «امیر رجبی» رییس حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد از کتاب آوای آفتاب- مجموعه داستان های دفاع مقدس کوتاه اعضای انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل که به همت «سمیه حسین زاده» از مربیان این کانون گردآوری و توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چاپ و منتشر شده است رونمایی شد و از تعدادی از اعضای کانون تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ صادق اسدی کلخوران

نظر شما
پربیننده ها