در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره فانوس:

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان: هنرمندان عرصه دفاع مقدس رزمندگان جهاد فرهنگی و جهاد تبیین هستند

سرهنگ رضایی با تاکید بر اینکه شهدا و رزمندگان دفاع‌مقدس بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان هستند، گفت: هنرمندان رزمندگان جهاد فرهنگی و جهاد تبیین خواهند بود.
کد خبر: ۵۵۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ - 16November 2022

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان: هنرمندان عرصه دفاع مقدس رزمندگان جهاد فرهنگی و جهاد تبیین  هستندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی فانون ویژه تولیدات هنری ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور امیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیرسرتیپ دوم «محمود سزاوار» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی و مدیران هنری ادارات کل حفظ آثار سراسر کشور عصر امروز (چهارشنبه) در شهر اصفهان برگزار شد.

هنرمندان عرصه دفاع مقدس رزمندگان جهاد فرهنگی و جهاد تبیین

در ابتدا، سرهنگ «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تقارن برگزاری این رویداد با ۲۵ آبان در اصفهان را گرامی‌داشت و اظهار داشت: خوشحالیم که در روز مهم ۲۵ آبان افتخار میزبانی ششمین جشنواره فانوس را در اصفهان میزبانی می‌کنیم.

وی به تشریح اهمیت روز ۲۵ آبان برای اهالی استان اصفهان پرداخت و با تاکید بر اینکه ۴۰ سال پیش در چنین ایامی شهر اصفهان شاهد یکی از برگ‌های زرین خودش بود، افزود: ۲۵ آبان برای اهالی اصفهان یادآور شهادت ۳۷۰ تن از بهترین جوانان خود در عملیات محرم است که در این روز تشییع و سپس رزمندگان دیگری به جبهه‌های نبرد اعزام شدند که یکی از نقطه‌های تاریخی است که نشان دهنده اخلاص، شجاعت و پایمردی مردم این خطه است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان به جمله‌ی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «اصفهان شهر شهیدان در خاطره تاریخ باقی خواهد ماند» اشاره کرد و ادامه داد: حضور هنرمندان انقلابی در این رویداد را ارج می‌نهیم؛ هنرمندانی که اثرشان را به جشنواره فانوس ارائه کردند.

رضایی مردم اصفهان را پیروز جنگ نظامی و اراده‌ها دانست و تصریح کرد: هنرمندان واقعی انقلاب در جنگ نظامی و جنگ اراده‌ها شهدا بودند؛ هنرمندان امروز برای رساندن پیام انقلاب و اهداف آن در گام دوم انقلاب مهم‌ترین نقش آفرین را خواد داشت. شهدا و رزمندگان دفاع‌مقدس بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان هستند و نقش هنر در این عرصه بی‌بدیل است چراکه هنرمندان رزمندگان جهاد فرهنگی و جهاد تبیین هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها