آئین گرامیداشت سالگرد افتتاح شبکه جهانی سحر برگزار شد

بیست و ششمین سالگرد افتتاح و فعالیت شبکه جهانی سحر معاونت برون مرزی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ - 16November 2022

آئین گرامیداشت سالگرد افتتاح شبکه جهانی سحر برگزار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «ابراهیم علی برزی» مدیر شبکه جهانی سحر روز چهارشنبه در مراسم بیست و ششمین سالگرد افتتاح و فعالیت شبکه جهانی سحر ، با قدردانی از تلاش‌های همکاران این شبکه گفت: تلاش ها و مجاهدت‌های همکاران رسانه ملی همیشه شایسته تقدیر است.

مدیر شبکه جهانی سحر همچنین با تبریک سالگرد تاسیس شبکه سحر افغانستان، راه اندازی این شبکه را نقطه عطفی در گسترش فعالیت‌های شبکه سحر معاونت برون مرزی دانست.

شبکه جهانی سحر نخستین شبکه تلویزیونی معاونت برون مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که 15 نوامبر 1996 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و به فعالیت چند سیمای برون مرزی فعال در معاونت برون مرزی انسجام بخشید.

این شبکه پنج کاناله متشکل از کانال های اردو، کردی، آذری، بالکان و سحر افغانستان است و سه کانال اردو، کُردی و بالکان آن در کنار تلویزیون، شبکه های رادیویی مستقل خود را نیز دارند.

شبکه جهانی سحر نه تنها به پخش اخبار و برنامه های سیاسی تحلیلی و گفت وگو محور می پردازد که تولید و پخش قالب های مختلف برنامه های تلویزیونی شامل مستند، ترکیبی، نمایشی، انیمیشن و... را در موضوعات گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و معارف دینی برای همه گروه های مختلف جنسیتی، سنی، صنفی، تحصیلی و مذهبی مخاطب خود در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار