شهید «علی حسین ابراهیمی»:

پیرو راستین اسلام و امام باشید

شهید «علی حسین ابراهیمی» در وصیت نامه خود آورده است: پیرو راستین اسلام و امام باشید تا آنجا که می‌توانید برای امام دعا کنید، چون این امام بود که این انقلاب را به چنین جایگاه باشکوهی رسانید.
کد خبر: ۵۵۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ - 17November 2022

خانواده شهدا سلاح به زمین افتاده شهیدان را به دست بگیرندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «علی حسین ابراهیمی» فرزند یاره در ۱۹ مهر ‌۱۳۳۸ در روستای چم آب از توابع بخش صالح آباد ایلام به دنیا آمد.

وی پس از اتمام تحصیلات دوره ابتدایی با این که علاقه زیادی به تحصیل داشت به علت مشکلات نتوانست تحصیلات خود را ادامه دهد.

علی حسین ابراهیمی در ۲۰ فروردین ۱۳۵۸ یعنی پیش از شروع جنگ تحمیلی به عنوان جانشین واحد پرسنلی فعالیت خود را در سپاه پاسداران آغاز کرد.

نماز و روزه اش را به جا می‌آورد و همیشه از اعضای خانواده و خویشاوندان را به خواندن نماز و امر به معروف و نهی از منکر سفارش می‌کرد و عشق به امام خمینی از خصوصیات برجسته او بود.

سرانجام علی حسین ابراهیمی در عملیات والفجر ۳ که در منطقه مهران اجرا شد در تاریخ ۱۲ مرداد ‌۱۳۶۲ به شهادت رسید و پیکر پاکش در بارگاه امامزاده علی صالح به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت نامه شهید «علی حسین ابراهیمی»:

پیرو راستین اسلام و امام باشید تا آنجا که می‌توانید برای امام دعا کنید، چون این امام بود که این انقلاب را به چنین جایگاه باشکوهی رسانید این جمله پر برکت راه هیچ وقت فراموش نکنید (خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی راه نگهدار).

دوستان و آشنایان را به نماز تقوا جهاد امر به معروف و نهی از منکر توصیه می‌کنم، چون امام امت خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت حساب کردند لذا وظیفه اسلامی و انسانی مردم در قبال خانواده شهدا این است که سلاح به زمین افتاده‌ی شهیدان را به دست گرفته به نبرد با آمریکا بپردازند.

همیشه در آرزوی شهادت بوده‌ام، امیدوارم که صاحب الزمان مرا قبول داشته باشد و با شهادت مرا نزد باری تعالی تایید نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار