نماینده ولی فقیه در مازندران:

تبیین «معروف» و «منکر» در جامعه ضروری است

«محمدی لائینی» با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر بر همگان واجب و ضروری است، گفت: تبیین معروف و منکر در جامعه ضروری است.
کد خبر: ۵۵۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ - 17November 2022

تبیین معروف و منکر در جامعه ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دومین همایش ملی دبیران، معاونین و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور که در مجتمع شهید بهشتی بهزیستی استان واقع در ساری برگزار شد، با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر بر همگان واجب و ضروری است، اظهار داشت: متاسفانه شاهد تحریف منکر و معروف در جامعه امروزی هستیم.

وی با بیان اینکه باید در کنار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاری بعنوان تبیین معروف و منکر نیز صورت بگیرد، افزود: ابتدا باید کار فرهنگی نظیر تبیین معروف و منکر صورت بگیرد بعد امر به معروف و نهی از منکر انجام شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه متاسفانه امروز دچار سه آسیب ترک امر به معروف و نهی از منکر،‌ امر به منکر و نهی از معروف و عوض شدن معروف و منکر هستیم، بیان کرد:‌ باید به دنبال تبیین معروف‌ها و منکرها باشیم.

امام جمعه ساری ضمن تحسین فعالیت‌های ستاد امربه معروف و نهی از منکر، افزود: فعالیت‌ها باید فارغ از شعار باشد و عملا و جدی در حوزه احیای این فریضتین واجب کار شود.

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر باید متناسب با زبان و ذائقه نسل نو تبیین شود، گفت: از زبان توصیه و تشویق باید برای احیای امربه معروف و نهی از منکر بهره گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها