معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

ارائه وام ۱۵۰ میلیونی به کارفرمایان در ازای استخدام هر یک از مددجویان

فیروزآبادی گفت: اگر کارفرمایی بتواند یکی از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کند ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کند.
کد خبر: ۵۵۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۷ - 18November 2022

ارائه وام ۱۵۰ میلیونی به کارفرمایان در ازای استخدام هر یک از مددجویان«مرتضی فیروزآبادی» معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: اگر کارفرمایی بتواند یکی از مددجویان ما را مشغول به کار کند یا به او تسهیلات ۱۵۰ میلیونی می‌دهیم.

فیروزآبادی درباره تسهیلات اشتغال‌زایی ویژه کارفرمایان، گفت: در حال حاضر تسهیلات کارفرمایی ما شامل دو بخش است، به این معنا اگر کارفرمایی بتواند یکی از مددجویان ما را مشغول به کار کند یا به او تسهیلات می‌دهیم که ۱۵۰ میلیون تومان است، یا آنکه به آن کارفرما حق بیمه این فرد با صورت ماهانه پرداخت خواهیم کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: کارفرمایانی که در مناطق محروم فعالیت دارند می‌توانند یک نفر از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کارکنند و همزمان از تسهیلات ما و پرداخت بیمه کارگران بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: مبنای ما در توزیع فرصت‌های شغلی در استان‌ها، نرخ بیکاری استان‌ها و جمعیت مددجوی کمیته امداد در آن منطقه است.

فیروزآبادی درباره شرایط دریافت تسهیلات بانکی از سوی مددجویان نیز گفت: اگر مراجعه کننده در پنج دهک پایین باشد، فاقد بیمه و شاغل نباشد و از تسهیلات اشتغال استفاده نکرده و منع نظام بانکی نداشته باشد می‌تواند از فرآیند‌های اشتغال ما بهره‌مند شود و مناطق محروم اولویت بیشتری دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها