رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج خبر داد؛

ارائه پرمخاطب‌ترین‌ کتب در یازدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

سردار «آزادی» از ارائه پر مخاطب‌ترین کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب یاد کرد و گفت: آثار فاخر ۹ کشور جبهه مقاومت در این نمایشگاه عرضه شده است.
کد خبر: ۵۵۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ - 17November 2022

ارائه پرمخاطب‌ترین‌ها در یازدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «عبدالرضا آزادی» امشب در مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مقاومت و پایداری که در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، اظهار داشت: تلاش و کوشش در راستای معرفی شهدا به نسل جوان توفیق و افتخاری بزرگ است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: ما شاهد استقبال مطلوب مردم شهیدپرور استان قم از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس هستیم و این استقبال نشان میزان فرهیختگی مردم قم است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین عرصه‌های هنر کتاب است، عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم نیز مطرح کردند برای انتقال پیام شهدا به نسل جوان باید از ابزار هنر استفاده کرد.

آزادی از تقارن نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با هفته ملی هفته کتابخوانی یاد کرد و گفت: این تقارن مبارکی بود که موجب افزایش استقبال مخاطبان از این نمایشگاه شد.

وی از ارائه پر مخاطب‌ترین کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس در این نمایشگاه یاد کرد و گفت: آثار فاخر ۹ کشور جبهه مقاومت در این نمایشگاه عرضه شد که مورد استقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان نیز قرار گرفته است.

فردا ۲۷ آبان‌ماه آخرین روز فعالیت یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در شهر مقدس قم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار