فردا برگزار می‌شود؛

تشییع پیکر شهیدان مدافع امنیت و مرزبانی در مشهد

پیکر بسیجیان مدافع امنیت شهیدان «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» و همچنین «رضا رضوانی» از کارکنان وظیفه جمعی فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان که در حین پایش و کنترل نوار مرزی دچار سانحه شد و بر اثر جراحات وارده به شهادت رسید شنبه ۲۸ آبان در مشهد تشییع می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 18November 2022

تشییع پیکر شهیدان «رضازاده» و «زینال‌زاده» در مشهد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در پی شهادت بسیجیان مدافع امنیت «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» و همچنین «رضا رضوانی» از کارکنان وظیفه جمعی فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان که در حین پایش و کنترل نوار مرزی دچار سانحه شده، پیکر این شهدای والامقام با حضور مسئولین لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم شنبه ۲۸ آبان ساعت ۱۴:۳۰ در مشهد تشییع می‌شود.

این مراسم از خیابان شهید قرنی، تقاطع مجد آغاز می‌شود و تشییع‌کنندگان پیکر شهیدان «دانیال رضازاده»، «حسین زینال‌زاده» و «رضا رضوانی» را جهت طواف و اقامه نماز تا حرم حضرت ثامن‌الحجج (ع) بدرقه خواهند کرد.

مراسم وداع با پیکر این شهیدان والامقام شامگاه امروز (جمعه) ساعت ۱۸:۳۰ در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

«دانیال‌ رضازاده» متولد سال ۱۳۷۶ و متاهل و همچنین «حسین زینال‌زاده» متولد ۱۳۷۸ و دانشجو رشته الکترونیک دانشگاه منتظری بود که روز گذشته توسط اغتشاشگرانی که قصد به تعطیلی کشاندن بازار محله حر عاملی مشهد را داشتند با ضربات چاقو به شهادت رسیدند و به خیل شهدای مدافع حرم و امنیت پیوستند.

بسیجی‌ «رسول دوست‌محمدی»، «مسلم جاویدی مهر» از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی و بسیجی «حسن براتی» پیش از شهادت «دانیال‌ رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» در جریان اغتشاشات اخیر توسط اغتشاشگران و عناصر ضد انقلاب به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها