فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد خبر داد؛

برگزاری 330 عنوان برنامه در هفته بسیج

سرهنگ پاسدار «جعفری» گفت: 330 عنوان برنامه شامل 15 یادواره شهدا در هفته بسیج با محوریت پایگاه‌های مقاومت در سراسر شهرستان لامرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 18November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «سید محمود جعفری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد امروز جمعه در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: 330 عنوان برنامه شامل 15 یادواره شهدا امسال در هفته بسیج با محوریت پایگاههای مقاومت در سراسر شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2  است که به مدت ده روز، فعالیتهای جهادگران بسیج سازندگی را در عرصه خدمت‌زسانی به محرومان جامعه در حوزه فرهنگی و عمرانی برگزار می‌کنیم.

سرهنگ پاسدار جعفری افزود: برگزاری پانزده یادواره شهدا برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یکی از برنامه‌های دیگر هفته بسیج در لامرد خواهد بود.

سرهنگ جعفری همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در سطح پایگاه‌ها گفت: امسال در کنار مسابقات ورزشی فوتسال، والیبال و تیراندازی پخش مسابقات جام جهانی در حاشیه برنامه‌های فرهنگی را نیز خواهیم داشت و بسیجیان نیز در کنار تیم ملی جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد پیشرفت گفت: بسیجیان در هفته بسیج از مراکز علمی و صنعتی شهرستان لامرد و توانمندی‌های بزرگ این شهرستان جنوبی فارس بازدید می‌کنند که بازدید از بزرگترین کارخانه‌های آلومینیوم کشور ،کارخانه سیمان،کارخانه گچ و دیگر مراکز صنعتی از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

فرمانده ناحیه لامرد با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری و شکوه حضور بسیجیان در اجتماع پنجم آذرماه در سراسر شهرستان گفت: اجرای تئاتر و شب شعر و دیگر برنامه‌های فرهنگی با ابتکار بسیجیان نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی در هفته بسیج شهرستان لامرد خواهد بود که در همه برنامه‌های بسیج امسال شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها