فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا:

بیش از 300 برنامه متنوع در هفته بسیج در فسا برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار «علی اکبر طحان» گفت: بیش از 300 برنامه در زمینه‌های مختلف و متنوع فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، کمک‌های مؤمنانه و غیره به همت سپاه ناحیه فسا و حوزه‌های مقاومت بسیج تابعه در هفته بسیج اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 18November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «علی اکبر طحان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا در نشست خبری هفته بسیج، ضمن گرامی‌داشت این هفته اظهار داشت: بیش از سیصد برنامه در زمینه‌های مختلف و متنوع فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، کمک‌های مؤمنانه و غیره به همت سپاه ناحیه فسا و حوزه‌های مقاومت بسیج تابعه در هفته بسیج اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا ابتدا بیان کرد: مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته بسیج در روز سوم آذر با حضور و سخنرانی سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان در میدان صبحگاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا برگزار می‌شود.

سرهنگ طحان با اشاره به شعار هفته بسیج «بسیج، خدمتگزار ملت ایران»، با بیان اینکه امسال باید هفته بسیج باشکوه‌تر از تمامی سال های گذشته برگزارگردد، تاکید کرد: تمامی حوزه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان عزیز با تمام قوا و صد در صد در خدمت جامعه و مردم عزیز شهرستان بوده و در ارائه خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی در تمامی زمینه‌های مختلف آمادگی کامل دارند.

سرهنگ طحان خاطرنشان کرد: در این هفته با توجه به برگزاری رزمایش فاطمی 2، افتتاح و بهره‌برداری از چندین پروژه محرومیت‌زدایی و طرح آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان انجام خواهد گرفت و جمعا 300 برنامه متنوع برگزار خواهد شد.

شهرستان فسا مشهور به شهر 1000 شهید در جنوب شرقی استان فارس واقع شده و با تقدیم بیش از 1000 شهید در دوران مقدس که فقط 119 شهید آن مربوط به ماه آبان است یکی از شهرستانهای ممتاز و شاخص استان از این حیث بوده و سهم عمده‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهید دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار