فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان خبر داد؛

افتتاح پایگاه مقاومت در سطح محلات زاهدان

سرهنگ «نخعی» به مناسبت هفته بسیج از افتتاح ۴۰ پایگاه مقاومت در سطح محلات، ادارات و اقشار سطح شهر زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ - 19November 2022

افتتاح پایگاه مقاومت در سطح محلات زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ «محمدرضا نخعی» فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد و همواره یاد عزیزترین، پر افتخارآفرین و بهترین انسان های کره خاکی از ابتدا تا به امروز بوده بعد از دستور حضرت امام (ره) در این بازه زمانی مبنی بر تشکیل این شجره طیبه که هر چه از عمر پر برکت بسیج می‌گذرد میزان اهمیت و کارایی این مجموعه روز به روز آشکار‌تر می شود.

وی افزود: بعد از تشکیل بسیج در جاهای مختلف ناامنی هایی در کردستان، بلوچستان، ترکمن صحرا و حتی شهرهای مرکزی ایجاد شد که با حضور بسیجیان این مشکلات حل شد، بعد از ۸ سال دفاع مقدس که حماسه آفرید، در بحث سازندگی، جنگ نرم و فتنه‌های مختلف می توان گفت که بسیج و فرهنگ بسیج سپری برای نظام، انقلاب و مردم بوده است.

‌نخعی تصریح کرد: امسال در سطح ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان ۲۴۲ عنوان برنامه با کمک بسیجیان و حضور فرماندهان حوزه و پایگاه ها و رده‌های اقشاری برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان بیان داشت: در طول هفته بسیج ۵۲ دیدار با خانواده شهدا که یکی از اولویت‌های مجموعه ناحیه زاهدان است، برگزار می شود.

وی گفت: تهیه 2 هزار بسته کمک معیشتی، لوازم التحریر، بهداشتی و پوشاک که در طول هفته بسیج توزیع می شود.

‌نخعی ادامه داد: مسابقات بومی محله ای ورزشی در سطوح مختلف اقشار بسیج، حوزه های مقاومت محلات برادر و خواهر و حوزه های دانش آموزی در ۱۱ نقطه شهر زاهدان، کورین و نصرت آباد برگزار می شود.

وی از افتتاح ۴۰ پایگاه مقاومت در سطح محلات، ادارات و اقشار سطح شهر زاهدان خبر داد.

این مسئول اضافه کرد: یکی از کارهای جهادی، عمرانی و سازندگی مجموعه ناحیه مقاومت بسیج طرح آب‌رسانی منزلاب که در سه فاز طراحی شده که دو فاز آن آماده بهره‌برداری و استارت زدن که هدف آن ایجاد امنیت کوچ عشایر است.

وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهر زاهدان که با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین، نشست های روشنگری با هدف جهاد تبیین و بصیرت افزایی با تعداد ۴۵ نشست برگزار می شود.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: کارگاه‌های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ۱۹ برنامه در غالب محلات اسلامی در شهر زاهدان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: مجموعه بسیج خواهران با تشکیل کارگاه مادرانه، همسرانه و دخترانه با ۱۳ عنوان برنامه و کارگاه‌های بازسازی دختران در حوزه فضای مجازی مقابله با تهدیدات فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کارگاه های عفاف و حجاب در ۸ عنوان برنامه و کارگاه‌های پیرامون جمعیت و فرزندآوری در ۶ کارگاه برگزار خواهد شد.

‌نخعی گفت: ویزیت رایگان در ۹ مرحله در طول هفته در مناطق کم برخوردار شهر زاهدان، اهدای خون توسط بسیجیان در ۶ مرحله، نشست کارگاه یک روزه سواد رسانه ای در خصوص مسائل امنیتی، گشت‌های محله محور در سطح شهر زاهدان با ۱۸۰ گشت محله محور برگزار می شود.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان متذکر شد: محافل انس با قرآن و ادوات صالحین در سطح مساجد، برپایی ۲۰ میز خدمت در سطح شهر زاهدان و همایش بزرگ ده‌ها هزار نفری با حضور سخنران کشوری به مناسبت سالروز بسیج ده‌ها میلیونی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها