رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهکار حل مشکلات اجتماعی است

«افکاری» گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهکاری برای برون‌رفت از بسیاری مشکلات اجتماعی است.
کد خبر: ۵۵۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 19November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «احمدعلی افکاری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس امروز (شنبه) در جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس فارس که با حضور سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی و اعتباری که وجود دارد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دغدغه مدیران استان بوده و حتی به عنوان راهکاری برای برون‌رفت از بسیاری مشکلات اجتماعی مطرح است.

افکاری با اشاره به کندی پیشرفت امور در این عرصه، به ذکر مشکلات و موانعی در خصوص تامین اعتبارات این حوزه پرداخت و افزود: مشکلاتی بر سر راه عملیاتی کردن برنامه‌ها به جهت تامین اعتبار از محل منابع عمومی در شرایط کنونی کشور وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس ادامه داد: عمده درآمد دولت صرف هزینه‌های عمومی می‌شود و برای تحقق وعده‌های داده شده در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید راه‌های مختلف بررسی شود؛ زیرا در شرایط کنونی مدیریت تامین منابع دشوارتر از مدیریت منابع است.

افکاری در پایان قول داد که راه‌های مختلف جهت کمک به حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بسط معارف دفاع مقدس را بررسی کند و بهترین تصمیمات در این زمینه گرفته شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار