نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

وحدت ملت ایران توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند/ استکبار جهانی به نیات ناپاک خود نخواهد رسید

حجت‌الاسلام سالک گفت: استکبار، قدرت مقابله رو دررو با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، به همین دلیل جنگ‌های نیابتی و خیابانی را آغاز می‌کند و در این راستا حوادث شاهچراغ، ایذه و اصفهان عملیات‌های کور نیابتی است.
کد خبر: ۵۵۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ - 20November 2022

ملت ایران با وحدت توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند/ استکبار جهانی به نیات ناپاک خود نخواهد رسید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد سالک» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به فتنه اخیر کشور، اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال است که در مقابل صف باطل بین‌المللی صف‌آرایی حق تشکیل شده که البته این موضوع تازگی ندارد و نبرد میان حق و باطل تداوم حرکت تاریخ است.

وی با بیان اینکه پیروزی حق علیه باطل از وعده‌های الهی و انقلاب اسلامی از مصادیق این مورد است، افزود: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که اگر پس از ۴۳ سال جمهوری اسلامی را از بین نبرد و براندازی نکند، جمهوری اسلامی جهان را با فرهنگ اسلام تسخیر خواهد کرد و در همین راستا ۱۴۰ کشور دنیا به‌دلیل ترس از اسلام فتنه اخیر را تأیید کردند.

حجت‌الاسلام سالک فتنه اخیر را حاصل مشارکت سه گروه دانست و تصریح کرد: گروه اول تیم‌های آموزش دیده در خارج و داخل کشور بودند که دست به شروع آشوب زدند، اما سرنخ آن‌ها به خارج از کشور می‌رسید.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گروه دوم اغتشاشگرانی بودند که آمدند تا میدان را به‌هم بریزند و گروه سوم گروه انجام عملیات از آتش زدن قرآن تا ترور مسلحانه یا همان عملیات‌های کور بودند.

وی با بیان اینکه عملیات‌های کور به این دلیل است که استکبار قدرت مقابله رودررو با جمهوری اسلامی را ندارد و در همین راستا جنگ‌های نیابتی و خیابانی را آغاز می‌کند، بیان کرد: حوادث شاهچراغ، ایذه و اصفهان عملیات‌های کور نیابتی است، زیرا دشمنان به‌دنبال ایجاد کشتار و ایجاد وحشت در ایران هستند و امپراطوری رسانه نیز مشوق چنین اقداماتی است.

حجت‌الاسلام سالک با تأکید بر اینکه چنین اقداماتی از ناحیه آمریکای جنایتکار است که با برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها و پشتیبانی اروپا و عربستان سعودی در حال پیشبرد است، تصریح کرد: این اقدامات در راستای ایجاد ناامنی و استهلاک نیرو‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی با هدف براندازی جمهوری اسلامی است، اما استکبار جهانی باید بداند که به نیات ناپاک خود نخواهد رسید.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا زمانی که ملت ایران با بصیرت و وحدت خود پشت رهبری ایستاده‌اند این توطئه‌ها خنثی خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر چند در کشور مشکلاتی وجود دارد، اما هرکجا که مردم حضور پیدا کردند سفره دشمنان جمع شده و باید این حضور تقویت شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار