رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

تفکر بسیجی راه فائق آمدن بر مشکلات است

حجت‌الاسلام «برگی» گفت: اگر باز هم بخواهیم بر مشکلات فائق آییم، باید با تفکر بسیجی به کشور خدمت کنیم چراکه بسیجی یعنی از جان خود بگذرد و از مملکت خود دفاع کند.
کد خبر: ۵۵۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ - 20November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «رسول برگی» رئیس شورای اسلامی شهر تبریز امروز (یکشنبه) در نود و هشتمین جلسه این شورا، با تجلیل از خدمات «علی کشفیا» جانباز دفاع مقدس و سرپرست تیم ملی والیبال نشسته کشورمان اظهار داشت: ایشان به عنوان یکی از افتخارات ورزش کشور، بر گردن ورزش ما حق دارد و در دوران پرافتخار دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه بین‌المللی، برای مملکت و مردم ما افتخارآفرینی کرده است.

وی ادامه داد: اخیرا در مسابقات جهانی والیبال نشسته، تیم ملی کشورمان به سرپرستی و تلاش ایشان که نقش زیادی داشتند، مقام قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان آوردند و به رغم هجمه‌ای که برای ورزشکاران ما وجود داشت، با مدیریت ایشان پرچم کشور ما برافراشته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: در مورد بسیج جمله زیبایی وجود دارد که می‌گوید «و خداوند در آسمان ملائکه و در زمین بسیجیان را دارد». هر موقع با تفکر بسیجی پیش رفته‌ایم، موفق بوده‌ایم و در موضوعات مختلفی از جمله جنگ و جبهه، کرونا و ... تفکر بسیجی همیشه کشور ما را نجات داده است.

وی افزود: اگر باز هم بخواهیم بر مشکلات فائق آییم، باید با تفکر بسیجی به کشور خدمت کنیم چراکه بسیجی یعنی از جان خود بگذرد و از مملکت خود دفاع کند.

حجت‌الاسلام «برگی» با اشاره به اولین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی عنوان کرد: برای فوتبالیست های کشورمان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با این هجمه که علیه تیم ما وجود دارد، بتوانند به بهترین شکل موفق ظاهر شوند و دل مردم را شاد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها