امام جمعه تربت حیدریه:

تفکر بسیجی استکبارستیزی را در سطح بین‌المللی گسترش داده است

حجت‌الاسلام «معلمی» گفت: امروز یمن، لبنان، عراق، سوریه و کشورهای آزادیخواه با الگو گرفتن از تفکر بسیجی مبارزه با استکبار را در پیش گرفتند.
کد خبر: ۵۵۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ - 20November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سید محمد معلمی» امام جمعه تربت حیدریه، امروز در دیدار با سرهنگ پاسدار «احمد ناصری موحد» فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه و جمعی از بسیجیان این شهرستان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، اظهار داشت: آحاد مردم از بسیجیان این سرزمین هستند و این بدان معناست که هر کس دل در گرو انقلاب و نظام دارد و در صحنه‌های انقلاب حضور دارد هر چند اسم آن‌ها در سازمان بسیج مستضعفین نباشد اما بسیجی هستند.

وی تصریح کرد: بسیجی پیشرو و محرک است و وقتی شاهد بی‌مهری و اهانت نسبت به مردم و نظام است آرامش ندارد و پا به میدان می‌گذارد.

معلمی گفت: بسیج بازوی توانمند، موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است و در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی حضوری میدانی دارد.

امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: امروز یمن، لبنان، عراق، سوریه و کشورهای آزادیخواه با الگو گرفتن از تفکر بسیج مبارزه با استکبار را در پیش گرفتند.

وی ادامه داد: هر کس دغدغه انقلاب و نظام را دارد در هر لباس و مسئولیت و جایگاهی قرار دارد بسیجی است و مکلف هستند به وظایفی که امامین انقلاب برای بسیجان مشخص کردند عمل کنند.

معلمی یادآور شد: ایمان و بصیرت مسیر حرکت بسیجی را مشخص می‌کند و این مسیر حرکت به فرموده امام خمینی (ره) به سمت استکبارستیزی است، لذا تشخیص اقدامات دشمن بسیار مهم اما آسان نیست چراکه ابهام و شبهات زیاد است و همه نیازمند توجه و تبیین لازم هستند.

اجرای ۱۵۰ ویژه برنامه همزمان با هفته بسیج در تربت حیدریه

سرهنگ ناصری موحد در این دیدار در سخنانی شعار هفته بسیج را، بسیج خدمتگزار ملت ایران عنوان کرد و ابراز داشت: امسال برنامه‌های هفته بسیج در تربت حیدریه با این شعار و محوریت جهاد تبیین در ۳۶۹ پایگاه بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گردهمایی متولیان محله اسلامی، کافه گفت‌وگو در سطح مدارس متوسطه با محوریت جهاد تبیین، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، همایش بصیرتی در سطح پایگاه‌ها و همایش تجلیل از فعالان جهادی با محوریت بسیج دانشجویی بخشی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج عنوان کرد.

وی افزود: همایش و رزمایش گردان‌های سایبری بسیج، همایش اقتدار بسیج، یادواره شهدای فرهنگی و شاهچراغ، همایش زیست عفیفانه، نشست فرماندهان بسیج، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجلیل از برترین‌های رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به‌عنوان دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار