پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته بسیج؛

هفته بسیج یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب اسلامی است

سردار «ملکی» به مناسبت آغاز هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ - 20November 2022

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران هفته بسیج را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

هفته بسیج یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و فریاد رسای حق‌خواهی، ولایتمداری، جانفشانی و مظهر خدمت، وحدت، ایستادگی و پیشرفت است.

بسی مایه افتخار است که با بهره گیری از کلام امام راحل فرارسیدن هفته شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر بسیج را به وجود نازنینان بسیجی تبریک عرض کنم.

این روز‌ها نوای دلنشین تفکر بسیجی بیشتر از هر زمان دیگر همراه با مظلومیت این قشر عزیز بر سراسر کشور طنین‌انداز است و ان‌شاءالله چشم طمع دشمنان و جهانخواران را کور خواهد کرد، چون پتکی محکم بر سر فتنه گران خواهد بود.

می‌دانم که با افتادن قامت رشید هر یک از بسیجیان در این روز‌ها قلب همه بسیجیان مالامال از درد است، اما تردیدی نیست که جوانه‌هایی که از این راست قامتان بر قامت تاریخ خواهد روئید، به پرچم مقدس امام زمان (عج) خواهد رسید؛ به لطف خداوند متعال این اتفاق دور نخواهد بود و به زودی مرگ ترکیبی یهود و سعود و دزدان غربی با دستان پرتوان بسیحیان قهرمان رقم خواهد خورد.

عزت، عظمت و سربلندی بسیجیان جان برکف و اقتدارآفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها