درگیری بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در قدس و کرانه باختری

منابع فلسطینی از درگیری پراکنده بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در چند منطقه در قدس اشغالی و کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۵۵۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ - 21November 2022

درگیری بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در قدس و کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که یکشنبه شب درگیری بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در منطقه «شارع الواد» در بخش قدیمی قدس اشغالی به وقوع پیوست.

نظامیان صهیونیست همچنین دو جوان به نام‌های «محمد ابو صبیح» و «راشد الصباح» را بازداشت کرده و یک جوان دیگر به نام «اسلام الشرباتی» را در منطقه «باب الأسباط» در بخش قدیمی قدس مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، برخی از نیرو‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به محله بطن الهوی در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجدالأقصی یورش بردند.

در رام‌الله نیز نظامیان صهیونیست یک جوان به نام «معتز البرغوثی» از شهرک کوبر واقع در شمال قدس اشغالی را در حین عبور از گذرگاه نظامی «طیار» در ورودی شهرک ترمسعیا بازداشت کردند.

در جنین نیز نظامیان صهیونیست یک جوان به نام «ضیاء ابو جمهور» را به بازداشت خود درآوردند.

از سوی دیگر شبکه المنار به نقل از برخی منابع فلسطینی از پرتاب یک بمب دست‌ساز به سمت یک برج مراقبت ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی روستای نبی صالح واقع در شمال غربی رام‌الله خبر داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار