هشدار شاباک به نتانیاهو؛

تشکیلات خودگردان در لبه پرتگاه فروپاشی قرار دارد

نهاد‌های امنیتی رژیم‌صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه رژیم‌صهیونیستی هشدار داده‌اند که تشکیلات خودگردان فلسطین به سبب ناآرامی‌های اخیر در کرانه باختری در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد.
کد خبر: ۵۵۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 19November 2022

تشکیلات خودگردان در لبه پرتگاه فروپاشی قرار داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه اینترنتی «واللا نیوز»، «رونین بار» رئیس دستگاه اطلاعاتی عمومی اسرائیل «شاباک» در جریان دیدار اخیر خود با بنیامین نتانیاهو با اشاره به شرایط وخیم امنیتی کرانه‌باختری و افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی گروه‌های مقاومت فلسطین اظهار داشت: تشکیلات خودگردان و «محمود عباس» ریاست این تشکیلات در لبه پرتگاه فروپاشی قرار دارند.

منابع مطلع افزوده‌اند که علاوه بر شاباک نهاد‌های دیگر امنیتی همچون دستگاه اطلاعات ارتش رژیم‌صهیونیستی نیز نسبت به تشدید بحران امنیتی در کرانه‌باختری به ویژه در سایه ظهور گروه‌های جدید مقاومت فلسطینی همچون عرین‌الاسود (بیشه شیرها) ابراز نگرانی کرده‌اند. این نهاد‌ها نسبت به عدم پیروی و تبعیت گروه‌های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری از تشکیلات خودگردان و همچنین نحوه دستیابی آن‌ها به سلاح هشدار داده‌اند.

تشدید نگرانی‌ها از بحران امنیتی در کرانه باختری در شرایطی است که متحدین نتانیاهو در ائتلاف جدید پیش‌رو مانند ائتلاف «صهیونیسم مذهبی» به رهبری «بتصلائل اصموطریچ» و حزب راست افراطی «قدرت یهودی» به رهبری «ایتامار بن گویر» خواهان مشارکت رهبرانشان در کابینه امنیتی آتی نتانیاهو با هدف تقویت حضور نظامیان صهیونیست و فراخوان عمومی آموزش حمل و استفاده از سلاح در میان شهرک‌نشینان اسرائیلی در کرانه باختری شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها