یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

لزوم برخورد قاطعانه قوه قضائیه با آشوبگران

قوه‌ قضائیه بدون تسامح با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشور باید سریعا به میدان بیایند تا با برخورد قاطع با مخلان امنیتی عمومی مرحمی بر آلام خانواده‌های داغدیده و مردم شوند.
کد خبر: ۵۵۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۱ - 22November 2022

لزوم پایان تسامح قوه قضائیه با آشوبگرانگروه اجتماعی دفاع‌پرس_ سمانه حسن‌خانی؛ مردم ایران پس از ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی این روز‌ها شاهد جولان دشمنان جمهوری اسلامی در کف خیابان‌ها هستند.

مزدوران و دشمنان داخلی در اقصی نقاط کشور با اقدامات تروریستی، آرامش و امنیت جامعه را سلب کرده و شهروندان بیگناه و مدافعان امنیت کشورمان را در شهر‌های مختلف مجروح و یا به شهادت رساندند.

معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی با کشتار‌های کور تروریستی ماهیت جنایتکارانه خود را پشت نقاب دروغین دلسوزی برای مردم ایران پنهان می‌کنند و مسیر اعتراضات مردمی را به سمت ترور و اعمال خشونت منحرف کرده‌اند. دشمنان این آب و خاک به هر قیمتی که شده می‌خواهند جمهوری اسلامی را به آشوب بکشند تا سردمداران استکباری با خیال آسوده بتوانند زیاده‌خواهی‌های خود را در منطقه دنبال کنند.

دشمن هرگز بیکار نمی‌نشیند و پس از شکست‌های مکرری که از ملت ایران متحمل شده است امروز دست به ترور می‌زند و وقتی که دست به کشتار می‌زند، دیگر برایش فرقی ندارد در مقابلش شیعه ایستاده یا سنی، باحجاب است یا بی‌حجاب.

جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در برابر مستکبران جهان ایستاده و این دشمنی‌ها بدون شک با موجودیت ایران قوی و مستقل است. مزدوران و منافقین داخلی چشم و گوششان را باز کنند و تلاش کنند بفهمند که ترور نه ‌تنها موجب اخلال در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی نمی‌شود، بلکه به برکت خون پاک شهدا، حرکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت شتاب می‌گیرد و سیاست ثبات آفرین، امنیت ساز و ضد تروریسم ایران، قوی‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

و حال با توجه به این اتفاقات تلخ در شهرهای مختلف کشورمان امروز دیگر زمان عملکرد صحیح قوه‌ قضائیه و قضات نسبت به خواسته عموم جامعه است تا بدون تسامح با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشور برخورد قاطع شود و لازم است سریعا به میدان بیایند تا با برخورد قاطع مرحمی بر آلام خانواده‌های داغدیده و مردم شوند.

سکوت و مماشات با مروجان آشوب و خشونت در ایران پیامدی جز تشویق تروریست‌ها و تقویت تروریسم ندارد. تروریسم در هر جایی از این کره خاکی اتفاق بیفتد مذموم و محکوم است و دوگانگی سیاست برخی از دولت‌های غربی در برابر این پدیده هم نمی‌تواند این واقعه تلخ را ریشه‌کن کند.

وظیفه جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی هم از منظر مقررات و هنجار‌های بین‌المللی این است که با محکوم کردن اقدامات تروریستی اجازه ندهند حریم امن برای خشونت‌طلبان و جریان‌های افراطی باعث تداوم ناآرامی، نفرت‌پراکنی، تنش و اغتشاش شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار