فرمانده ناحیه بسیج لردگان:

بسیجیان بازوان توانمند نظام هستند

«رحیمی» گفت: بسیجیان بازوان توانمند نظام هستند که در عرصه‌ها در صف مقدم بودند.
کد خبر: ۵۵۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 21November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار «عباس رحیمی» فرمانده سپاه ناحیه لردگان صبح امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه در لردگان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته به بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه اظهار داشت: در هفته بسیج بیش از 120 برنامه در سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج شهرستان لردگان برگزار می‌شود.

رحیمی افزود: بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال 1358 به دستور امام راحل تشکیل شد تا بتواند بار مسئولیت انقلاب را به دوش بکشد و از انقلاب اسلامی محافظت کند.

وی ادامه داد: ماموریت و عملکرد بسیج باعث شد که دشمنان انقلاب اسلامی به اهمیت وجود بسیج پی ببرند و سعی کنند برای به انحراف کشیدن این شجره طیبه دست به نیرنگ بزنند.

این مسئول تصریح کرد: بسیجیان بازوان توانمند نظام هستند که هرگاه به آنها نیاز شد چه در عرصه دفاعی، چه در عرصه سازندگی و... در صف مقدم بودند.

فرمانده ناحیه لردگان گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، مسابقات ورزشی، برگزاری مراسم مذهبی، نشست‌های بصیرتی، مسابقات قرآنی، صبحگاه مشترک، همایش پیاده‌روی خانوادگی، نشست‌های بصیرتی، نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، درمان رایگان، غبارروبی گلزار شهدا و ... از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار