مشاور امور روحانیون رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:

گروه‌های جهادی طلاب در جشنواره «گفتمان خدمت» معرفی می‌شوند

حجت‌الاسلام «هرمز» گفت: در جشنواره «گفتمان خدمت» فعالیت‌های گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری با محوریت طلاب به جامعه معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ - 21November 2022

گروههای جهادی طلاب در جشنواره «گفتمان خدمت» معرفی می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین هرمز» مشاور امور روحانیون رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز در نشست شورای سیاستگذاری اولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت در حوزه امام علی(ع) ساری، تجربه نگاری و نشر فرهنگ انفاق و احسان را از جمله اهداف جشنواره گفتمان خدمت بیان کرد و اظهار داشت: در هر استانی شورای سیاستگذاری با محوریت نمایندگی ولی فقیه، حوزه‌های علمیه و کمیته امداد تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام هرمز افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته جشنواره گفتمان خدمت به صورت پایلوت در چند استان از جمله مازندران اجرا می‌ود.

 مشاور امور روحانیون رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه سالیان سال روحانیت غمخوار مردم و پشت و پناه محرومان بوده است تلاش داریم در قالب این جشنواره فعالیت‌های گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری که با محوریت طلاب خدمات رسانی کردند به جامعه معرفی شود،‌ گفت:‌ گروه‌های فرهنگی، تبلیغی و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با محوریت روحانیون اقدامات را در قالب نمایشگاه‌های به مدت سه تا پنج روز به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه  این جشنواره در بازه زمانی پنجم تا هشتم آذر در مصلی امام خمینی(ره) ساری خبر داد و یادآور شد: گروه‌ها و فعالان جهادی و مراکز نیکوکاری برای شرکت در اولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت باید تا 30 آبان در سایت Goftemankhedmat.ir ثبت نام کنند.

حجت الاسلام هرمز از رونمایی از آرم و پوستر این جشنواره برای اولین بار در استان مازندران خبر داد و اظهار امیدواری کرد: به واسطه این جشنواره خدمات جهادی طلاب و روحانیون به درستی روایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار