مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی در امور روحانیت و طلاب خبر داد؛

برگزاری جشنواره «گفتمان خدمت» با محوریت روحانیت در سراسر کشور

حجت‌الاسلام «هرمز» از برگزاری جشنواره «گفتمان خدمت» با محوریت روحانیت و طلاب در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ - 08November 2022

برگزاری جشنواره «گفتمان خدمت» با محوریت روحانیت در سراسر کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «حسن هرمز» مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی در امور روحانیت و طلاب امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری جشنواره «گفتمان خدمت» با آیت‌الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران از تدوین سند چشم‌انداز و برنامه پنج ساله تعاملات امداد و حوزه‌های علمیه خبر داد و اظهار داشت: این سند هفته آینده امضاء خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و اقدامات آن و کمیت‌ها مشخص شده است و ارزیابی آن نیز مورد توجه قرار دارد، طرح جشنواره گفتمان خدمت را یکی از برنامه‌های این سند عنوان کرد و افزود: روحانیت غمخوار و پشت و پناه محروم است و دشمن وقتی این را فهمیده توان خود را گذاشته تا بین مردم و روحانیت و مستضعفین جدایی بندازد.

حجت‌الاسلام هرمز با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر کمپین‌های عمامه پرانی راه افتاده است که قداست‌زدایی کنند و حرمت علما و روحانیت و دین را از بین ببرند، گفت: باید اقدامات جهادی و تبلیغی طلاب و مراکز نیکوکاری طلاب که در کف میدان خدمات جهادی داشتند و در ایام کرونا خدمات فداکارنه داشتند تبیین و به عرضه مردم و مسئولین گذاشته شود.

این مسئول ادامه داد: در این جشنواره گروه‌های جهادی، گروه‌های تبلیغی و فرهنگی و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی با محوریت روحانیون اقدامات خود را در قالب نمایشگاه به مردم و مسئولین نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه تجربه نگاری و نشر فرهنگ احسان و انفاقات و به خدمت آوردن ظرفیت گروه‌های جهادی از جمله اهداف است، عنوان کرد: در هر استانی شورای سیاستگذاری برای این موضوع تشکیل شده ‌که در رأس آن نماینده ولی فقیه استان قرار دارد و رئیس همایش مدیر حوزه‌های علمیه و دبیری این کار نیز بر  عهده کمیته امداد خواهد بود.

حجت الاسلام هرمز با بیان اینکه سنگر روحانیت سنگر حوزه و دینداری مردم است، گفت: در این فضای ایجاد شده که دشمن به دنبال از بین بردن اصل نظام است برگزاری این جشنواره اقدام ویژه‌ای است و با بررسی‌های به عمل آمده استان مازندران برای این کار انتخاب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار