مروری بر وصیت‌نامه شهید «احمدوند»

شهید رضا احمدوند در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «جلوی فعالیت ضدانقلاب را بگیرید. تا دیر نشده به جبهه‌هاى حق علیه باطل بروید، دنبال معنویات باشید».
کد خبر: ۵۵۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳ - 22November 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «احمدوند»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید رضا احمدوند

«بسم الله الرحمن الرحیم

الهى معبودا! شرمنده ام به درگاهت و گناهکارم و درمانده و حیران و سرگردان. خدایا! با بار گناه به درگاهت آمده‌ام و خجالت می‌کشم، طلب مغفرت دارم چراکه تو رحیمى و کریمى بک یا الله العفو العفو.

خدایا تنها چیزى که باعث می‌شود مکررا به جبهه بیایم این است که واقعا در جبهه تو را می‌بینم، من براى رضای تو پا به این مکان مقدس نهاده‌ام پس مرا قبول نما! شهادت را نصیبم کن.

سخنى با امت حزب‌الله و شهیدپرور بدانید من با چشم باز و آزادانه این راه را انتخاب کرده‌ام و آن را تا شهادت می‌پیمایم و این راهى است که در آن نه مقامى و نه ریایى و نه تظاهری است، فقط و فقط براى رضاى خداست.

من در این راه پرپیچ و خم امام عزیز را شناختم و واقعا اوست رهبرى اعظم، هر کس با او مخالفت کند بدانید ریشه‌اش از بین خواهد رفت، پس مطیع اوامرش باشید که سعادت شما در این است و او را همیشه دعا کنید که نعمتى بس بزرگ است.

جبهه را همیشه پر کنید، از جاى برخیزید و سلاحم را بر دست گیرید و راهم را ادامه دهید، بدانید که با گریه کردن نمى‌شود مسلمان شد و هر کس که توانائى دارد و براى شهدا ناراحت است اسلحه بردارد و این جنگ را تمام کند، بدانید امت حزب‌الله که فتح کربلا نزدیک است و حرم خلوت اباعبدالله‌الحسین (ع) منتظر شماست پس تا دیر نشده به جبهه‌هاى حق علیه باطل بروید، دنبال معنویات باشید.

سخنى با پدر و مادر گرامی‌ام! امیدوارم مرا ببخشید، بعد از شهادتم سجده شکر به جاى آرید برای اینکه خداوند چنین فرزندى به شما داده و در راه خدا شهید شده است، همسر عزیزم، شما حق بزرگى به گردن من دارید، از شما می‌خواهم درد دوری را تحمل کنید.

از خواهران حزب‌الله می‌خواهم که حجاب را رعایت کنید تا فردا در روز قیامت بتوانید جوابگوى حضرت فاطمه (س) باشید.

 چند کلامی با برادران انجمن اسلامى که سالکان کوى حقیقت هستید؛ امیدوارم فعالیت‌تان را چندبرابر کنید و پایگاه مقاومت را خوب بچرخانید، جلوی فعالیت ضد انقلاب را بگیرید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار