شهید مرادی:

راه شهدا را ادامه دهید تا رستگار شوید

شهید یارمراد مرادى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اینجا جاى عمل است، جاى نزدیکى به خدا، جایى که فقط و فقط نیروى ایمان کار می‌کند، راه شهدا را ادامه دهید تا رستگار شوید».
کد خبر: ۵۵۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ - 21November 2022

راه شهدا را ادامه دهید تا رستگار شوید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید یارمراد مرادی

«بسمه تعالى

سلام بر تمام شهداى گلگون‌کفن که با نثار خون خود درخت اسلام را آبیارى کردند، سخنم را از مولا على آغاز می‌کنم که فرمود سرباز از محکم و استوارى است که همچون سلسله‌جبال به هم پیوسته و از مرزهاى کشور و قرآن دفاع می‌کنند و هر قدرتى که بخواهد به آن تعدى کند باید نابود شود حتى اگر به قیمت نثار کردن خون تمامى مسلمانان باشد.

الان که این وصیت‌نامه را می‌نویسم نمی‌دانید چه شور و حالى دارم، زیرا در حال آماده شدن هستیم. همه مشغول آماده شدن است و غرق در خدا، چراکه جز خدا اینجا هیچ کس را نمی‌توان دید.

ناگفته نماند آنهایى که نشسته‌اند جا نماز آب می‌کشند و حتى نمی‌شود با بعضى از آن‌ها هم صحبت کرد اگر راست می‌گویند به اینجا بیایند و ببینند چه شور و نوایى دارد.

اینجا جاى عمل است، جاى نزدیکى به خدا، جایى که فقط و فقط نیروى ایمان کار می‌کند، راه شهدا را ادامه دهید تا رستگار شوید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها