فرمانده سپاه استان البرز:

محرومیت‌زدایی و امیدآفرینی از اولویت‌های سپاه پاسداران است

سردار «حیدرنیا» محرومیت‌زدایی و امیدآفرینی را از اولویت مهم سپاه و بسیج دانست و گفت: ارتقاء وضعیت مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین از اولویت‌های سپاه پاسداران و بسیج است.
کد خبر: ۵۵۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ - 22November 2022

محرومیت زدایی و امید آفرینی از الویت های مهم سپاه در کشور استسردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: زمانی که امام خمینی (ره) فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را صادر کردند تصور نشد این شجره طیبه امروز به جایگاهی برسد که گره‌گشای مشکلات باشد.

وی ‌گفت: ما به خادمی مردم می‌بالیم و می‌کوشیم که با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین با استفاده از ظرفیت خیرین و دستگاه‌های اجرایی زمینه زندگی بهتر، محرومیت‌زدایی و امیدآفرینی را در جامعه و به ویژه در مناطق محروم فراهم آوریم.

سردار حیدرنیا افزود: در روزهایی که عناصر خودفروخته، اراذل و اوباش و غفلت زدگان ملعبه دست بیگانگان جهت ایجاد آشوب و فتنه در کشور شده‌اند تا امنیت این کشور را به خطر بیاندازند، بسیجیان دلاور و غیور ایران اسلامی با تمام توان در سنگر دفاع از حریم ولایت، کشور، نظام و تحقق امنیت پایدار مردم می‌کوشند و این باعث افتخار و سربلندی کشور است که از چنین نیروهای مخلص و مجاهدی برخوردار است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به بدرقه باشکوه پیکر شهید عجمیان توسط مردم استان البرز تا آرامگاه گواهی است بر اینکه مردم و به ویژه البرزنشینان احترام خاصی برای شهدا و بسیجی‌هایی قائل هستند که آرامش و آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کرده‌اند.

وی راز جاودانگی بسیج در نزد مردم را مردمی بودن و حضور مستمر و همیشگی در سنگر دفاع و جهاد دانست و گفت: بسیج همواره در حوادث سخت همچون سال‌های جنگ تحمیلی، حوادث و بلای طبیعی چون سیل و زلزله، مقابله با کرونا پیش گام دفاع و حمایت از مردم و کشور بوده و علاوه بر آن نقش بسیار مهمی در پیشرفت‌های کشور به ویژه در حوزه جهاد علمی و دانشگاهی، جهاد سازندگی و جهاد امید آفرینی داشته است که این مساله قابل تقدیر است.

 فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ‌عنوان کرد: دشمنان این را بدانند تا زمانی که بسیجی‌های با غیرت و با بصیرت در ایران اسلامی حضور داشته باشند آنها هرگز به اهداف شوم خود در تبدیل کردن ایران به سوریه و عراق و تکه تکه کردن کشور امام زمان (عج) دست نخواهند یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار