معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

برای فرزندان شهدا کاری کنیم که شرمنده پدران شهیدشان نشویم

سلگی گفت: نگاه ما نسبت به جذب فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران توسط دستگاه‌ها جهادی باشد، برای فرزندان شهدا کاری کنیم که شرمنده پدران شهیدشان نشویم.
کد خبر: ۵۵۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 22November 2022

برای فرزندان شهدا کاری کنیم که شرمنده پدران شهیدشان نشویمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ماندران با اعلام این خبر، اظهار داشت: بر اساس قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تعداد زیادی از فرزندان شهدا و ایثارگران تبدیل وضعیت شدند و این روند برای مابقی آنان با جدیت ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه ۵۲۱ فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصد در استان مازندران جویای کار هستند، اذعان داشت: از این مجموع ۳۹۹ فرزند شهید و ۱۲۲ فرزند جانباز هستند و بر اساس بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم تعداد ۲۰۵ تن از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در آزمون اول پذیرفته شدند و فرایند جذب آنان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه امروز همه ما از سر سفره شهدا متنعم می‌شویم، عنوان کرد: دستگاه‌هایی که امکان جذب نیرو‌های پروژه‌ای، قراردادی و حجمی را دارند نگاه آنان به فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران باید ویژه باشد. این جلسات به صورت هفتگی با سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به منظور بررسی جذب و تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برگزار می‌شود.

«روح‌الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: نگاه ما نسبت به جذب فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران توسط دستگاه‌ها جهادی باشد، برای فرزندان شهدا کاری کنیم که شرمنده پدران شهیدشان نشویم.

وی افزود: این عزیزان از نظر روحی فشار‌های زیادی را تحمل می‌کنند و باید با همان نگاه ایثارگرانه به این قشر عزیز توجه کنیم، اسامی دستگاه‌هایی که در امر جذب و تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر بر اساس دستورالعمل ابلاغی اقدام کردند در اختیار داریم و از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم که به تعهدات خود در قبال این عزیزان عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: مدیرکل بنیاد مازندران برای ایثارگران منشأ خیر و برکت بود. با شناختی که از مشکلات جامعه ایثارگری و اشرافی که به قوانین دارند پیگیر دغدغه‌های ایثارگران هستند و ما هم از این نگاه و تفکر حمایت می‌کنیم.     

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار