فرمانده سپاه ناحیه ششتمد مطرح کرد؛

ضرورت تقویت نهضت روایتگری در جهت مقابله با تحریف تاریخ انقلاب اسلامی

سرهنگ «فاتحی» گفت: نهضت روایتگری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای مقابله با جریان تحریف و جنگ نرم دشمنان باید تقویت شود زیرا دشمن درصدد است تا با سوءاستفاده از ارائه روایت‌های غیرصحیح، دستاودهای انقلاب اسلامی و سیره شهدا را آنگونه که خود می‌خواهد به نسل جوان ارائه دهد.
کد خبر: ۵۵۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 22November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «علی‌اصغر فاتحی» فرمانده سپاه ناحیه ششتمد امروز در نشست گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: روایتگری انقلاب اسلامی و جهاد تبیین برای بیان حقایق انقلاب اسلامی در مقابل هجمه دشمن باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نهضت روایتگری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای مقابله با جریان تحریف و جنگ نرم دشمنان باید تقویت شود زیرا دشمن درصدد است تا با سوءاستفاده از ارائه روایت‌های غیرصحیح، دستاودهای انقلاب اسلامی و سیره شهدا را آنگونه که خود می‌خواهد به نسل جوان ارائه دهد.

فرمانده سپاه ناحیه ششتمد با اشاره به در پیش بودن یادواره شهیدان شهرستان ششتمد، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف یادواره‌های شهدا روایت سیره شهداست چراکه عزت، امنیت و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی مدیون جانفشانی شهیدان است که با مقاومت درس ایثار و وفاداری به ما آموختند تا همیشه پای آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بمانیم.

فاتحی خاطرنشان کرد: برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت باید به‌صورت میدانی ورود کرده و از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود.

وی ادامه داد: الگوبرداری از منش شهدا در انجام امور و به کار بردن سیره آن‌ها باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد چراکه تجربه ثابت کرده با نیت و حرکت جهادی بسیاری از اقدامات پس از شروع با مدد شهدا به سرانجام می رسد.

مقدمات برگزاری کنگره ملی شهدای دیار سربداران از ۲ سال قبل آغاز شده که اجلاسیه آن در شهر سبزوار و یادواره‌های شهدا در شهرستان‌های غرب خراسان رضوی همچون ششتمد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار