وصیت‌نامه شهید «عبدالهی»؛

در مقابل همه سختی‌ها استقامت کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «عبدالهی» آمده است: در مقابل همه سختی‌ها استقامت کنید زیرا امروز روز امتحان است.
کد خبر: ۵۵۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۱ - 23November 2022

در مقابل همه سختی ها استقامت کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«علی عبدالهی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است که سال ۱۳۳۹ در رهنان اصفهان به دنیا آمد و در شانزدهم اردیبهشت ۱۳۶۰ در محله ذوالفقاریه آبادان به شهادت رسید که در ادامه فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

خواهران و برادران مسلمانم توصیه می کنم که در مقابل همه سختی ها استقامت کنید زیرا امروز روز امتحان است. «تزل الجبال و لا تزل، اگر کوه ها حرکت کنند شما از هدف خود منحرف نشوید.»

این جمله را به ظالمی همچون عراق می گویم: ای مزدوران نوکر امپریالیسم، آرزوی ما شهادت است ما را از مرگ می ترسانید؟ اگر شهید شویم پیروزیم و اگر زنده بمانیم شما را به نابودی خواهیم کشاند.

من به همه جوانان این کشور سفارش می کنم که دست از حمایت امام خمینی (ره) برندارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها