دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

درس شهید زین‌الدین برای روزهای فتنه‌خیز+ فیلم

حاج حسین کاجی از همرزمان شهید مهدی زین‌الدین خاطراتی از روز‌های همراهی‌اش با این فرمانده را منتشر کرد.
کد خبر: ۵۵۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷ - 25November 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاج حسین کاجی رزمنده دوران دفاع مقدس و راوی روز‌های حماسه و ایثار در جمع زائران گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاطراتی از شهید مهدی زین فرمانده لشکر علی بن ابی طالب (ع) الدین اشاره کرد و گفت: ۱۶_ ۱۷ سالمان بود که شهید زین الدین نصیحت کرد و گفت اگر می‌خواهید در تخریب کار کنید، آرزویتان این است که به عمق دشمن بروید و کار‌های بزرگی انجام بدهید تا افتخارآفرین باشید نصیحت می‌کنم باید مسلح باشید. اگر می‌خواهید کاری برای امام زمان (عج) انجام دهید باید مسلح باشید. نمی‌شود بخواهید کار بزرگ کنید و نماز شب نخوانید. باید نماز شب بخوانید و مثبت خدا شوید.

درس شهید زین الدین برای این روزها+ فیلم

وی ادامه داد: زین الدین خیلی برای انقلاب دوید. خانمش می‌گفت ما سه سال ازدواج کردیم و فقط ۸۲ بار همدیگر را دیدیم. یکبار زنگ زد و گفت امشب از جزایر خبر آمدم جلسه، بعد از جلسه می‌آیم خانه، وقتی می‌آمد معمولا فقط یک شام یا نهار باهم می‌خوردیم. غذا آماده کردم، ساعت شد ۱۰، ۱۱، ۱۲ و یک، اما نیامد. نزدیک صبح زنگ خانه به صدا درآمد. رفتم طبقه پایین در را باز کردم دیدم مهدی پشت در نشسته، در حال باز کردن بند پوتین خوابش برده. شروع کردم بند پوتین را باز کردن، تا دست رفت سمت پوتین از خواب بیدار شد. اجازه نداد بند را باز کنم. سفره را باز کردم، تا رفتم غذا را آماده کنم دیدم سر سفره گردنش کج شده و خوابش برده. همسر زین الدین می‌گفت ۱۰ دقیقه محو تماشای او شدم، بوی غذا به مشامش خورد چشمش را باز کرد، گفت خانم ۲۰ شبانه روز است که نخوابیدم و فقط دویدم.

این روایتگر دوران دفاع مقدس بیان کرد: زین الدین را در خیبر دیدم که از بیخوابی چشم‌هایش سرخ شده بود. دیدم زین الدین را وقتی نقشه جلویش می‌گذاشت و می‌خواست صحبت کند با اینکه هیچ وقت سخنران خوابش نمیبرد، ولی انقدر بی خوابی کشیده بود دست روی نقشه خوابش برد و ۱۰ دقیقه یک ربع بعد چشمش باز می‌شد این‌ها اینجوربرای خدا دویدند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار