فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

اجرای ۲۷۵ برنامه در هفته بسیج

سرهنگ «کاری» گفت: طی هفته بسیج امسال ۲۷۵ عنوان برنامه در شهرستان زیرکوه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۵۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ - 22November 2022

اجرای ۲۷۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان «زیرکوه»سرهنگ «محسن کاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج خدمت گذار ملت ایران»  از ۲۹ آبان آغاز و تا ۵ آذر ادامه دارد.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین به عنوان یک شجره طیبه، گفت: بسیج ثمره ارشمندی است که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه تقوا، ولایتمداری و روحیه انقلابی را از ویژگی‌های بارز یک بسیجی دانست و مطرح کرد: بسیجیان با اقتدار و با اطاعات از اوامر و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از نظام و انقلاب مقدس اسلامی دفاع می‌کنند.

کاری از اجرای ۲۷۵ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان زیرکوه خبر داد و افزود: دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان و بسبجیان، برپایی نمایشگاه اقتصاد به توان مردم، برگراری یادواره‌های شهدا، همایش مدافعان حریم ولایت، نشست سران طوایف و قبایل عشایری شهرستان، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال و احداث کانال‌ها و استخرهای ذخیره آب کشاورزی و برگزاری همایش بزرگ شکوه و اقتدار بسیج بخشی از برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور ۶۰ گروه جهادی در سطح شهرستان، مطرح کرد: از ابتدای هفته بسیج سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ اردوی جهادی در سطح شهرستان برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در حال حاضر تعداد ۴۶ صندوق فعال با ۲ هزار و یکصد نفر عضو در شهرستان زیرکوه وجود دارد که ۴۶۰ فقره تسهیلات به این افراد اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار