با صدور پیامی؛

رئیس کل دادگستری استان ایلام هفته بسیج را گرامی‌ داشت

رئیس کل دادگستری استان ایلام با صدور پیامی هفته بسیج را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۵۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱ - 22November 2022

رئیس کل دادگستری استان ایلام هفته بسیج را گرامی‌داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «عمران علی‌محمدی» رئیس کل دادگستری استان ایلام با صدور پیامی هفته بسیج را گرامی‌داشت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذرماه، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین که از نقاط عطف و معنادار انقلاب اسلامی و پدیده برجسته تاریخ معاصر ایران عزیز است را به تمامی مردم ولایتمدار ایران اسلامی بویژه خیل عظیم بسیجیان سلحشور و دریادل و رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بسیج مستضعفین شجره طبیه و یادگار امام راحل از زمان شکل گیری تاکنون همواره منشا خیر و برکت برای ایران اسلامی بوده است. بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرز‌های میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه‌های دشمنان از یاد نخواهند برد.

امسال در حالی به استقبال هفته بسیج می‌رویم که دشمنان قسم خورده ملت ایران با طراحی و اجرای اغتشاشات و اعتراضات خیابانی سعی در تضعیف اقتدار و عزت نظام اسلامی دارند، اما در این شرایط نیز بسیجیان دلاور داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی در راه صیانت از ارزش‌ها، آرمان‌ها و امنیت ملت، وارد میدان شدند و هر روز خبر شهادت مظلومانه بسیجیان وفادار از شهر‌های مختلف به گوش می‌رسد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور استان ایلام و ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها