قدردانی نویسندگان لرستان از مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس این استان

جمعی از نویسندگان دفاع مقدس لرستان با صدور بیانیه‌ای از زحمات بی‌وقفه‎‌ سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از تولید آثار ادبی و هنری دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کردند.
کد خبر: ۵۵۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲ - 23November 2022

تقدیر نویسندگان لرستان از  مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، جمعی از نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری دفاع مقدس لرستان با صدور بیانیه‌ای از زحمات بی‌وقفه‌‌ سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از تولید آثار ادبی و هنری تجلیل و قدر‌دانی کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

‌برادر ارجمند، جناب سرهنگ «محسن رشیدی»

مدیرکل محترم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان

قدم نهادن در مسیر فرهنگ و هنر، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم‌هایی محکم و استوار و بصیرتی دین‌مدار می‌طلبد.

‌در دوران مسئولیت شما در سِمت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، شاهد روند رو به رشد تولید آثار هنری و مکتوب دفاع مقدس از نظر کمی و کیفی می‌باشیم.

‌تلاش‌های متعهدانه و ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان، سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی‌های لازم برای انتخاب شما در این عرصه می‌باشد.

بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه حضرتعالی و مجموعۀ تحت امر، در زمینه  حمایت و پشتیبانی از چاپ کتب دفاع مقدس، تشکیل کار گروه علمی- ادبی دفاع مقدس، نشست‌های متعدد با نویسندگان و شاعران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی نوقلمان و نویسندگان و سایر فعالیت‌های ادبی و فرهنگی تقدیم می‌داریم و موفقیت روز افزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها