فرمانده نیروی زمینی ارتش:

«بسیج» نعمت الهی است

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه امروز کشور‌های مختلفی از ابتکار تشکیل بسیج در ایران الگوبرداری کرده‌اند، گفت: بسیج یکی از نعمت‌های الهی است.
کد خبر: ۵۵۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ - 23November 2022

امیر سرتیپ حیدریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلسه مشترک با فرماندهان یگان‌های این نیرو در استان فارس و مسئولان پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران کوی‌های سازمانی نیروی زمینی ارتش در این استان که به میزبانی مرکز آموزش علوم و فنون رزمی این نیرو به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه بسیج یکی از نعمت‌های الهی برای مردم است، اظهار داشت: بهترین و رساترین تعاریف از بسیج را تنها می‌توان در فرمایش امام خمینی (ره) یافت که فرمودند «بسیج لشکر مخلص خداست».

امیر حیدری افزود: امام راحل با بینش الهی خود، بسیجی را خلق کردند که امروز کشور‌های مختلفی از این ابتکار الگوبرداری و نیرو‌های مشابه مثل حشدالشعبی را پایه‌ریزی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور درگیر یک جنگ شناختی در مقابل نظام سلطه‌گر جهانی است، گفت: دشمن در فضای مجازی در حال حمله به باور‌ها و اعتقادات است و تمام توان خود را در هدایت و فرماندهی اغتشاشگران به کار گرفته است.

فرمانده نزاجا تأکید کرد: همه ما باید همچون گذشته در قدم اول خود را مطیع فرمان مقام معظم رهبری بدانیم و فرمایش ایشان را نصب‌العین خود قرار دهیم تا از صراط مستقیم که همان اطاعت محض از ولایت فقیه است، خارج نشویم و این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم.

در پایان این نشست، امیر سرتیپ حیدری از فرماندهان بسیج و خواهران مسئول در پایگاه‌های مقاومت بسیج ارتش در استان فارس تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار