نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

«جهاد تبیین» راه مقابله با مهم‌ترین حلقه جنگ ترکیبی/ تقطیع، تحریف و تخریب اساس کار دشمن است

تقی‌پور گفت: ما امروز شاهدیم که اساس کار دشمن بر تحریف، دروغ، تقطیع صحبت‌ها و نهایتاً بر تخریب شخصیت‌های انقلابی بنا شده است.
کد خبر: ۵۵۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 24November 2022

«جهاد تبیین» راه مقابله با مهم‌ترین حلقه جنگ ترکیبی/ تقطیع، تحریف و تخریب اساس کار دشمن است«رضا تقی‌پور» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توجه ویژه به مصادیق جهاد تبیین توسط مسئولان تقنینی و اجرایی کشور اظهار داشت: متأسفانه مانند بسیاری از مفاهیم اساسی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر بر آن تأکید داشتند و مسئولان صرفاً آنها را تکرار کردند، در جهاد تبیین نیز نسبت به این رویه سنت‌شکنی نشد.

تقی‌پور ادامه داد: مقوله جهاد تبیین که معظم‌له طی سال‌های اخیر بیان فرمودند در حیطه جنگ شناختی یا جنگ رسانه‌ای بسیار حائز اهمیت است، معتقدم جای بحث و گفت‌و‌گو در خصوص جهاد تبیین در محافل علمی و دانشگاهی خالی است،  یکی از محورهای اصلی جنگ ترکیبی که امروز دشمن علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است، جنگ شناختی و جنگ رسانه‌ای است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه مقابله با جنگ شناختی دشمن جهاد تبیین است، ما امروز شاهدیم که اساس کار دشمن بر تحریف، دروغ، تقطیع صحبت‌ها و نهایتاً بر تخریب شخصیت‌های انقلابی بنا شده است.

وی تصریح کرد: طبیعتاً در مقابل این جنگ شناختی دشمن لازم است مردم کشورمان که در همه صحنه‌های انقلاب طی 43 سال اخیر حضور پررنگ داشته‌اند، در این عرصه هم ورود پیدا کنند تا حقایق انقلاب اسلامی برای نسل جدید اعم از نوجوانان و کودکانمان روشن شود.

وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: دشمن درصدد این است که از فضای غبارآلودی که خود ایجاد کرده است، مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد و به سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی ضربه بزند.

تقی‌پور با بیان اینکه متأسفانه برخی از نقشه‌های دشمن در خصوص جوانان محقق شده است، گفت: قطعاً راه حل مقابله با فتنه دشمن پیگیری مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین است، درواقع ما باید با سرعت در عرصه جهاد تبیین نیروهای متعهد و متخصصمان را ساماندهی کنیم تا بتوانیم در جنگ شناختی پیچیده دشمن به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار