فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه‌ای همگانی است

امیر سرتیپ حیدری گفت: دشمن با ترویج افکار غلط در میان مردم و احیای فرهنگ غربی درپی ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و وظیفه هر فرد در مقابل تفرقه‌افکنی‌های دشمن، بیان ارزش‌های انقلاب است.
کد خبر: ۵۵۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ - 23November 2022

امیر سرتیپ حیدریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش سیاسی فرماندهان یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در استان اصفهان که به میزبانی مرکز آموزش توپخانه و موشک‌های شهید صیاد شیرازی برگزار شد، با اشاره به اینکه ولایت‌مداری، شاخصه نیرو‌های مسلح در جنگ شناختی است، اظهار داشت: امروز مهم‌ترین وظیفه فرماندهان در یگان‌های خود، ایجاد امید و نشاط در میان کارکنان و تبلیغ و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

امیر حیدری افزود: امروز ما در عرصه نظامی به مرحله‌ای از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمن در زمین، هوا و دریا جرأت تعرض به خاک کشور ما را ندارد و به همین خاطر سعی دارد تا در اذهان عمومی ایجاد شبهه کند تا بتواند به کشور ضربه بزند.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال طراحی توطئه در جنگ نرم و شناختی هستند، گفت: دشمنان به دنبال شبیخون فرهنگی در میان آحاد جامعه به‌ویژه جوانان هستند و وظیفه هر فرد در مقابل این تفرقه‌افکنی‌ها، بیان ارزش‌های انقلاب است.

سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمن منجر به صدور فرمان تاریخی جهاد تبیین شد، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آسیب رساندن به انقلاب اسلامی با ترویج افکار غلط در میان مردم و احیای فرهنگ غربی است که باید با اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار