افتتاح مرکز مشاوره «اندیشه زندگی» در فرهنگسرای اندیشه/ تلاش برای ارتقای دانش روانشناسی خانواده‌ها

مرکز مشاوره «اندیشه زندگی» به همت فرهنگسرای اندیشه آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۵۵۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ - 23November 2022

افتتاح مرکز مشاوره «اندیشه زندگی» در فرهنگسرای اندیشه/ تلاش برای ارتقای دانش روانشناسی خانواده‌هابه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مرکز مشاوره «اندیشه زندگی» به همت فرهنگسرای اندیشه آغاز به کرده و مراسم افتتاحیه آن فردا پنج‌شنبه ۳ آذر برگزار می‌شود.

این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف به ویژه خانواده و جوانان راه‌اندازی شده و تلاش دارد با استفاده از تجربیات و نقطه نظرات کارشناسان و روانشناسان در حوزه‌های مختلف فضای جدیدی را برای ارتقای دانش و اندیشه مخاطبان فراهم کند. همچنین دانش روانشناسی مخاطبان طی این برنامه افزایش پیدا می‌کند.

جمعی از کارشناسان مشاوره شناخته شده، در این مرکز حضور داشته و پاسخگوی سوالات شهروندان هستند. مشاوره فردی، زوجین، خانواده و پیش از ازدواج، مشاوره تحصیلی و شغلی، مشاوره حقوقی و ... بخشی از برنامه‌های فرهنگسرای اندیشه در این مرکز مشاوره است.

براساس این گزارش، مرکز مشاوره «اندیشه زندگی» طی مراسمی در روز پنج شنبه ۳ آذر افتتاح شده و فعالیت خود را آغاز می‌کند. حسین اقبالی‌نسب مهمان افتتاحیه این مراسم خواهد بود.

ساعت فعالیت این مرکز مشاوره از ساعت ۱۰ الی ۱۶ است. شهروندان برای استفاده از خدمات این پایگاه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۷۶۰۱۶۱ و ۸۸۷۶۷۸۲۰ واحد آموزش فرهنگسرای اندیشه تماس بگیرند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار