معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

اقتصاد مقاومتی نسخه‌ای شفابخش است/ در جنگ تمام‌عیار دشمن باید مراقب سفره مردم باشیم

سردار معروفی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور، گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش در برابر هجمه دشمن است.
کد خبر: ۵۵۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ - 23November 2022

در جنگ تمام‌عیار دشمن باید مراقب سفره مردم باشیم/ اقتصاد مقاومتی، نسخه شفابخش هجمه دشمن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در آیین افتتاح ۶۳ مرکز کارآفرینی بسیج جامعه زنان در سالن «رضویه» سازمان بسیج، اظهار داشت: بسیج یک نیروی نظامی نیست، بلکه بسیج یک تفکر، فرهنگ، ایده و آرمان است که با فرمان حضرت امام (ره) بنیانگذاری شد و برگرفته از مکتب فرهنگ و عاشورای حسینی است.

سردار معروفی با بیان اینکه بسیج ما بسیج عاشوراست، تصریح کرد: مطمئن باشید که دشمنان ما، امروز هم نخواهند توانست ذائقه ملت بزرگ ایران که همه بسیجی هستند را تغییر دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ویژگی‌های اعتقادی، انقلابی و مردمی بودن را از ویژگی‌های بسیجی‌بودن برشمرد و گفت: در بسیج، بسیجی از خودش برای ادای دین و تکلیف عبور می‌کند و انقلابی، یعنی رسالت‌محور بودن و غیر محافظه‌کاری.  

سردار معروفی با اشاره به رسالت‌محور بودن بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج و بسیجی برای انجام رسالت و تکلیف خود مکان، زمان و لباس نمی‌شناسد و همواره رسالت‌محور است.

وی ادامه داد: بسیج، غیر محافظه‌کار است و غیرمحافظه‌کار کسی است که خط‌شکن و تحول‌آفرین باشد؛ چراکه انقلاب اسلامی، موجودی زنده است و ما باید به دنبال پیش‌برندگی و پیش‌روندگی آن باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است و ما انقلاب را با مردم تعریف می‌کنیم که انقلاب، بدون مردم فقط ساختار و سازمان است.

سردار معروفی با بیان اینکه مردم پای دین خدا و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، تاکید کرد: مردم، حماسه‌های سیزده آبان و امت رسول الله (ص) را خلق کردند و خواهیم دید که در سالگرد شهید سلیمانی و ۲۲ بهمن، مردم چه حماسه‌هایی خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از جامعه ما دنبال عفت و حجاب هستند و جامعه ما جامعه‌ای با نگاه ملی و نگاه مومنانه است، تصریح کرد: بسیجی، عباس انقلاب است و مفهوم عباس انقلاب یعنی بسیج و بسیجی برای انقلاب اسلامی، فدای ملت ایران و ولی امرش می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: نگاه بسیج و بسیجی در عرصه‌های مختلف، نه سیاسی، نه عمومی و نه مذهبی است بلکه نگاه انقلاب بر اساس مکتب و نگاه، ولی خدا است.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات جدی دشمن در سال‌های اخیر، حوزه اقتصاد و حوزه معیشت است، اظهار کرد: نسخه شفابخش در برابر هجمه دشمن، نسخه اقتصاد مقاومتی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین نگاه دولت قبل به اقتصاد مقاومتی را نگاهی غیر از نگاه امام جامعه برشمرد و افزود: آن‌ها معتقد بودند با اقتصاد مقاومتی و خُرد، مسائل کلان اقتصاد معطل می‌مانند، اما منظور ما از اقتصاد مقاومتی، این نیست که پروژه‌های کلان زمین بمانند.

سردار معروفی اضافه کرد: در سال‌های اخیر، رهبر انقلاب به عنوان دیده‌بان تیزبین، می‌بینند که دشمن در کجا هدف گذاری کرده است تا بدین وسیله، انشقاق به وجود بیاورد و مردم را از انقلاب فاصله بدهد.  

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اقتصاد ما را به عنوان اقتصاد بیمار، عنوان و برای این بیماری نسخه اقتصاد مقاومتی را تجویز کردند، تاکید کرد: دشمن می‌خواست سرمایه جوانان ما را بگیرد، اما ایشان مطرح کردند که گام دوم انقلاب باید نسل جوان را به سرمنزل مقصود برساند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در این جنگ تمام‌عیار باید مراقب خانه ها، سفره‌ها و معیشت مردم باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار