مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

ضرورت اقناع‌سازی افکار عمومی در جنگ شناختی و ترکیبی

حجت‌الاسلام «شریف‌تبار» بر ضرورت اقناع افکار عمومی در جامعه تاکید کرد و گفت: در این جنگ ترکیبی و شناختی، استفاده از همه لوازم و امکانات در جهت اقناع افکار ضروری است.
کد خبر: ۵۵۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ - 23November 2022

ضرورت اقناع سازی افکار عمومی در جنگ شناختی و ترکیبیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد مهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، با گرامیداشت هفته پرافتخار بسیج، این نهاد را یکی از برکات موثر انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی ایران، بسیج همواره منشا خدمات و برکات برای ملت بوده است و امروز نیز در صحنه‌های مختلف بدون چشمداتی به دنبال سربلندی و عزت ملت و کشور عزیز ایران اسلامی است.

وی با اشاره به بیان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص ویژگی‌های بسیج، افزود: شجره طیبه‌ی بسیج سرمایه اجتماعی بزرگ انقلاب اسلامی است که به فرموده معمار کبیر انقلاب به عنوان فتح الفتوح و متشکل از همه اقشار جامعه به دنبال تحقق ایجاد تمدن نوین اسلام ناب در سراسر جهان است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، منشا تفکر بسیج را در فرهنگ عاشورایی و اسلام ناب محمدی دانست و بیان داشت: امروز عرصه‌های مختلفی از سوی امام امت و رهبری جامعه اسلامی مشخص شد که مهمترین آن، فعالیت در عرصه‌های تبیینی است و بسیجیان مجاهد و جهادگر با این عرصه نیز آشنایی کامل دارند و در قول و عمل نشان دادند که مرد میدان این عرصه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به خطبه ۱۸۲ و ۱۲۱ امیرالمومنین در نهج البلاغه به ویژگی جهاد و مجاهدت اشاره کرد و تصریح کرد: استقامت، هوشیاری، بصیرت و اطاعات از امام جامعه، انسان را از تردید و بن بست‌ها نجات می‌دهد.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به اغتشاشات اخیر و جنگ ترکیبی علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی، تاکید کرد: در این جنگ ترکیبی و شناختی، استفاده از همه لوازم و امکانات در جهت اقناع افکار ضروری است.

وی در پایان ضمن تاکید بر افشای مکر و حیله‌های متعدد دشمنان، خواستار پایان مماشات برای عوامل تجزیه طلب و آشوب طلب شد و با تسلیت و تعزیت محضر خانواده شهدای امنیت، گفت: مجموعه‌های مختلف انقلابی و دلسوزان، بسیجیان عزیز و نیرو‌های انتظامی و نظامی، صبوری کردند و در این مسیر شهدای مظلوم امنیت با رشادت و مجاهدت از اسایش و امنیت کشور و ملت دفاع کردند و بی شک به فرموده امام امت، بزودی بساط این شرارت‌ها جمع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها