معاون سازمان پدافند غیرعامل:

دستگاه‌های اجرایی یک درصد اعتبارات خود را به پدافند غیرعامل دهند

سردار رحیمی گفت: دستگاه‌های اجرایی یک درصد اعتبارات خود را برای کاهش آسیب‌پذیری و مصون‌سازی زیرساخت‌ها تخصیص دهند.
کد خبر: ۵۵۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ - 24November 2022

دستگاه‌های اجرایی یک درصد اعتبارات خود را به پدافند غیرعامل دهند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سردار «رسول رحیمی» معاون سازمان پدافند غیرعامل امروز (پنجشنبه) در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر، اظهار داشت: پیش بینی، پیشگیری، رصد و پایش تهدید‌های احتمالی در هر منطقه از مهمترین رویکرد‌های پدافند غیرعامل است.

سردار رحیمی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه به پدافند غیرعامل بیان کرد: پدافند غیرعامل نباید به صورت مقطعی باشد و باید در همه زمان‌ها مد نظر قرار گیرد.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، یکی از برنامه‌های مهم را مصون سازی و صیانت از دارایی دستگاه‌های اجرایی دانست و بیان کرد: باید با پیش‌بینی لازم زمینه اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

وی با اشاره به الزام قانون به هزینه‌کرد یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب پذیری و مصون سازی زیرساخت‌ها افزود: در استان بوشهر به خاطر زیرساخت‌های موجود انتظار می‌رود اعتبارات خوبی برای این منظور اعمال شود.

رحیمی از تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان نقشه راه برای همه استان‌های کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح راهبرد‌ها و سیاست‌های کلی در اختیار دستگاه‌های مختلف قرار گرفته است تا بر اساس آن فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون طرح جامع ۲۹ استان کشور رونمایی شده است گفت: طرح جامع پدافند غیر عامل استان بوشهر ۲ سال پیش رونمایی شده و این استان از استان‌های پیشتاز در این بخش است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار