مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

دنیای غرب نمی‌تواند حرمت چادر بانوان ما را از بین ببرد

سردار عبدالرضا مرادحاجتی گفت: دنیای استکباری غرب بداند که نمی‌تواند حرمت چادر مادران و دختران این سرزمین را از بین ببرد.
کد خبر: ۵۵۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ - 24November 2022

دنیای غرب نمی‌تواند حرمت چادر بانوان ما را از بین ببردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز ، کاروان ۳۵۰ نفری راهیان نور دانش آموز دختر خرمشهری امروز پس از حضور و بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر راهی یادمان شلمچه شدند.

سردار عبدالرضا مرادحاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جمع دانش آموزان خطاب به دنیای غرب، اظهار داشت: دنیای استکباری غرب بداند که نمی تواند حرمت چادر مادران و دختران این سرزمین را از بین ببرد.

وی افزود: در هر مدرسه ای که گزارش آمده دانش آموزان آن جا تحت تاثیر فضای اخیر قرار گرفتند، حضور یافتم و سخنرانی کردم و به والله که غیر از محبت و نجابت از بچه های سرزمینم چیزی ندیدم.

سردار مرادحاجتی گفت: اگر عده ای از بچه های ما اغفال شدند و یا روسری برداشتند آن هم از کم کاری نهادهای فرهنگی ما است که دشمن از آن سواستفاده می کند تا بر افکار عمومی موج سواری کند و نوجوانان ما را تحت تاثیر رسانه های رنگین خود قرار دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: خانواده در سبک زندگی غربی ها از هم پاشیده شده است و شما تنها گوشه ای از خیانت ها و جنایت های مردان و زنان آمریکایی و اروپایی را خبر دارید چون آن ها تنها با زور رسانه، دنیای پر زرق و برقی از خودشان را به دنیا نشان می دهند در حالی که از درون در حال انفجارند.

وی افزود: اینجا خرمشهر است و ما در جوار شهدای شلمچه هستیم . سرزمینی که امثال شهناز حاجی شاه در آن رشد کرده و مظهر عفاف و جهاد و ایثار شده است و دشمن باز هم راه را اشتباه کرده و قصد دارد با شما وارد معامله شود.

سردار مرادحاجتی گفت: اگر در فرهنگ غرب، برهنگی نماد تمدن و پیشرفت است پس حیوانات، متمدن ترین موجودات اند اما در فرهنگ و تمدن ملی و دینی ما زن ، وسیله تبلیغات و سواستفاده نیست. زن نماد مادر بودن است و قداست دارد و پایه و اساس تشکیل خانواده ها و نسل هایی است که آینده این مملکت را خواهند ساخت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار