فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور مطرح کرد؛

تحریم ابزاری برای تجزیه‌طلبی/ حمایت آشکار آمریکا از گروه‌های تروریستی

سردار اوصانلو که در مصاحبه اخیر از دستگیری بیش از ۱۰۰ عضو گروهک‌های تروریستی کومله و دمکرات خبر داده بود به لیست تحریم‌های آمریکا اضافه شد.
کد خبر: ۵۵۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ - 24November 2022

حمایت آشکار آمریکا از گروه‌های تروریستی/ چراسردار اوصانلو تحریم شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آمریکا سه فرد ایرانی دیگر را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد که یکی از این افراد سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از فاتحان نبل و الزهرا است.

سردار اوصانلو فرمانده گردان معروف غواص‌ها در زمان جنگ تحمیلی بوده است و در دوران پس از انقلاب و بعد از تشکیل قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام که به منظور تأمین امنیت شمال غرب کشور از سوی مقام معظم رهبری تشکیل شد نقش بزرگی در مقابله با احزاب تروریستی و تجزیه طلب کومله و دمکرات داشته است.

وی همچنین در آزادسازی نبل و الزهرا نقش مؤثری ایفا کرده و از طرف مقام معظم رهبری به نشان فتح مفتخر شد.

جنایات گروهک‌های تروریستی جنایت کار کومله و دمکرات در مناطق شمال غرب یکی از وحشتناک‌ترین جنایات جنگی در طول تاریخ است و هرگز از خاطر مردم این منطقه نخواهد رفت.

حمایت علنی آمریکا و اسرائیل از این گروهک‌ها در طول سالیان دراز و به خصوص در ایام آشوب‌های اخیر ایران بر کسی پوشیده نیست و تحریم افرادی مثل سردار اوصانلو که باعث نابودی بسیاری از نقشه‌های جنایت کارانه گروهک‌های تروریستی است یکی از شواهد این ماجرا است.

سردار اوصانلو اخیراً در مصاحبه‌ای از دستگیری بیش از صد نفر از عوامل گروهک‌های تروریستی کومله و دمکرات در اغتشاشات اخیر خبر داده بود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار