رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ملت ایران همواره در مقابل چالش‌ها و توطئه‌های دشمنان پیروز بوده است

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه دشمنان جنگ ترکیبی را در شرایط حاضر علیه انقلاب اسلامی تدارک دیدند و آن را عملیاتی کردند گفت: ملت بزرگ ایران در مقابل همه حوادث، چالش‌ها و توطئه‌های دشمنان پیروز بوده است.
کد خبر: ۵۵۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ - 24November 2022

ملت ایران همواره در مقابل چالش‌ها و توطئه‌های دشمنان پیروز بوده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (پنجشنبه ۳ آذرماه) در اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج گفت: دشمنان جنگ ترکیبی را در شرایط حاضر علیه انقلاب اسلامی تدارک دید و آن را عملیاتی کرد.

وی با تاکید بر این که قدرت در حال انتقال از غرب به شرق دنیاست افزود: انقلاب اسلامی مفهوم قدرت در جهان را تغییر داد و همیشه قدرت معنویت و اخلاق بر اساس سنت الهی پیروز خواهد شد. در چهار دهه اخیر تمام پیروزی‌ها از آن جمهوری اسلامی بوده و آثار پیروزی انقلاب اسلامی در جهان را بیشتر خواهیم دید.

سردار سلیمانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این صحنه و نبرد بزرگ که بیش از چهار دهه به طول انجامیده همواره پیروزی از آن انقلاب اسلامی بوده است. در همه حوادث و چالش‌ها پیروزی از آن ملت بزرگ ایران بوده است نه تنها ملت بزرگ ایران در مقابل نظام سلطه به پیروزی رسید بلکه توانست جبهه مقاومت را در برابر استکبار جهانی تشکیل بدهد.

نظر شما
پربیننده ها