مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

امروز کشورمان در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد/ با اطاعت از ولی فقیه از تمامی موانع عبور خواهیم کرد

سردار مرادحاجتی گفت: با امید به خدا و تجدید عهد و پیمان با شهدا و اطاعت از ولایت فقیه و تکیه بر اراده مردم از این موانع و ترقه بازی‌ها عبور خواهیم کرد و کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق خواهیم داد.
کد خبر: ۵۵۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ - 25November 2022

امروز کشورمان در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد/ با اطاعت از ولی فقیه از تمامی موانع عبور خواهیم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در مراسم عطرافشانی و غبارروبی یادمان شهدای غواص پارک جزیره اهواز و در جمع فرماندهان و بسیجیان ناحیه امام حسین (ع) اهواز اظهار داشت: بسیج باید مثل گذشته به شهدا توسل کند و در راه خدمت به ملت از شهادت نترسد.

سردار مرادحاجتی افزود: دشمن همه گزینه‌های روی میز و زیر میز خودش را رو کرده و به میدان آورده ولی حریف شما بچه‌های دلسوز و خالص بسیج که از دل جامعه برخواسته‌اید، نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: زمانی که این مملکت خیلی چیزها نداشت، مقابل صدام و صدامیان ایستاد و پیروز شد و امروز به جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت موشک دست یافته و در اوج اقتدار و صلابت است.

وی گفت: با امید به توسل به خدا و تجدید عهد و پیمان با همین شهدا و اطاعت از ولایت فقیه و تکیه بر اراده مردم از این موانع و ترقه بازی ها هم عبور خواهیم کرد و کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق خواهیم داد.

این مقام مسئول افزود: تنها مادرانی که هزاران شهید پرورش داده اند و تقدیم نظام کرده اند برای مقابله با این هجمه ها کافی است. همین مادران اجازه نمی دهند که دختران این سرزمین فریب دنیای پوشالی غرب را بخورند.

انتهای پبام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار