مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

ارزش علم و دانش این است که مقام و شایستگی انسان را بالا می برد

حجت الاسلام والمسلمین عدالتی گفت:ارزش علم و دانش این است که مقام و شایستگی انسان را بالا می برد.
کد خبر: ۵۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ - 25October 2015

ارزش علم و دانش این است که مقام و شایستگی انسان را بالا می برد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع بسیجیان شهر اقبالیه ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم به حدیثی از پیامبر(ص) اشاره کرد و اظهار داشت:منظور از جمله زگهواره تاگور دانش بجوی این است که علم برای همگان از زمان طفولیت تا آخرین لحظات عمرشان نیاز است چرا که در تمام مراحل زندگی هم به نفع خود فرد و جامعه است و باعث رشد و شکوفایی کشور می شود.


وی خاطر نشان کرد: ارزش علم دانش این است که مقام و شایستگی انسان را بالا می برد و به انسان شخصیتی متمایز نسبت به دیگران می دهد .


حجت الاسلام والمسلمین عدالتی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص علم و دانش اشاره کرد و عنوان کرد: علم ذاتا دارای ارزش است زیرا نگاه انسان را به آفرینش تغییر می دهد که درنتیجه آن، زندگی بشر حرکت و مسیر او نیز تغییر پیدا می کند.
 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان داشت: در نبود علم، زندگی انسان سیاه میشود و کمترین حدی از معنای واقعی زندگی درک نمی شود و به عبارت دیگر با وجود علم، زندگی معنا می یابد و آفرینش توجیه می شود.
 

وی در خاتمه به فعالیت های دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان ما هراسشان از کسانی است که سطح علمی آنها بالاتر است و خودشان را از نظر علمی به جایی رسانده اند که صاحب اندیشه هستند و این دانشمندان ما هستند باعث رشد علمی کشور می شوند و سعی در ترور این دانشمندان دارند.

نظر شما
پربیننده ها