یک کارشناس مذهبی مطرح کرد

شیرین کاری برای خدا بی جواب نخواهد ماند

حجت الاسلام عالی گفت: انسان باید در شرایط دشوار، نزد خداوند شیرین کاری کند تا به مقام عالی برسد.
کد خبر: ۵۵۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 24November 2022

شیرین کاری برای خدا بی جواب نخواهد ماندبه گزارش گروه فرهنگ‌وهنر دفاع‌پرس، حجت الاسلام مسعود عالی، کارشناس و سخنران مذهبی، درمورد اهمیت بندگی کردن در شرایط دشوار بیان کرد: آدم تا یک شیرین کاری در راه بندگی یا یک هنری از خودش نشان ندهد خداوند، چیز‌های ناب را به او نمی‌دهد و این که همه چیز فراهم شود و آدم بخواهد بندگی کند، خوب است، ولی هنر نیست.

این سخنران مذهبی گفت: این که در زمستان، وسایل گرمایشی فراهم باشد و یا فرد در تابستان، زیر کولر نشسته و یا ثروت و همه چیز برای او فراهم باشد و در آن جا بخواهد بندگی کند، خوب است، ولی هنر نیست.

حجت الاسلام عالی تأکید کرد: هنر این است که در سختی‌ها و مشکلات و در جا‌هایی که باید از خود، جنمی نشان داد، آدم نزد پروردگار مهربان، یک شیرین کاری نشان دهد. زیرا آن وقت است که به آدم چیز‌های ناب می‌دهند.

این سخنران مذهبی افزود: خیلی از افرادی امثال طیب ها، رسول ترک‌ها و... که افراد لات بوده و سابقه دینی نداشته اند و خداوند به صورت جهشی، آن‌ها را به مقاماتی رسانده اند به خاطر این بوده است که دمددرِ خانه خداوند متعال، شیرین کاری انجام داده اند و در مرام لاتی گری شان، از خود، هنری را به نمایش گذاشته اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار