نماینده ولی فقیه در مازندران:

بسیج باطل السحر تمامی فتنه‌ها است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: بسیج باطل السحر تمامی فتنه‌ها خواهد بود و آشوبگران و فتنه گران بدانند اگر بسیج وارد شود، بساط فتنه گران و آشوب‌ها جمع می‌شود.
کد خبر: ۵۵۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 25November 2022

بسیج باطل السحر تمامی فتنه‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تأکید و توصیه بر تقوا اظهار داشت: همه ما باید خانواده و دیگران را به تقوا سفارش کنیم و تقوا را با یاد مرگ و مردن تقویت کنیم.

آیت‌الله محمدی لائینی افزود: یاد مردن باعث تحول در وجود انسان می‌شود و فراموش کردن مرگ سرآغاز همه خودخواهی‌ها و خودپرستی و دنیا پرستی است و به فرموده امام علی (ع) بسیار باید به یاد مردن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و جامعه پرستاران و روز تشکیل بسیج گفت: امام راحل فرمود من دست شما بسیجیان را می‌بوسم و این بالاترین تعریف برای بسیج است.

وی با گرامیداشت روز نیروی دریایی بیان کرد: نیروی دریایی با افتخار و سربلندی در دفاع مقدس اجازه مصاف و حضور نیروی دریایی عراق را نداد و این توانمندی امروز نیز قابل تقدیر است.

امام جمعه ساری با گرامیداشت روز مجلس و سالروز شهادت آیت الله مدرس عنوان کرد: همه این مناسبت‌ها با بسیج گره خورده است.

وی ادامه داد: حضرت زینب (س) نماد و سنبل یک بسیجی تمام عیار است و جامعه پرستاران در شرایط کرونایی روح بسیجی و تفکر و فرهنگ بسیجی جامعه پرستاران را به خلق حماسه واداشت و بسیاری از آن‌ها شهید سلامت شدند این هم ویژگی بسیجی بودن آنهاست.

آیت‌الله محمدی لائینی اضافه کرد: نیروی دریایی با روحیه بسیجی توانمندی‌ها را از خود نشان داد و شهد مدرس یک بسیجی پرشور و پرصلابت و مظهر مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویی‌های رضاخانی و خطوط انحرافی آن روز در مجلس و بیرون از آن بود.

امام جمعه ساری ادامه داد: حضرت امام راحل باطل السحر‌های زیادی را از جمله حضور مردم و بسیج خلق کرد و بسیج باطل السحر تمامی فتنه‌ها خواهد بود و آشوبگران و فتنه گران بدانند اگر بسیج وارد شود، بساط فتنه گران و آشوب‌ها جمع می‌شود.

وی با اشاره به این که فضای مجازی امروز نگاه‌ها و ذهن‌ها را عوض می‌کند از آن به عنوان سحر یاد کرد و گفت: هدف دشمن در فتنه‌ها رعب و وحشت مردم است در حالی که مردم ما هیچ وقت برابر فتنه گری‌ها هراسی ندارند.

امام جمعه ساری مردم ایران را باطل السحر برشمرد و اذعان داشت: این که با بصیرت اغتشاشگران را مأیوس کردند جای تقدیر دارد.

آیت‌الله محمدی لائینی با اظهار این که حضرت امام راحل باطل السحر بود، حضور مردم در صحنه را معجره حضرت امام راحل برشمرد و گفت: مردم را دست اندارکار را نظام و حکومت کرده است و حضور باشکوه مردم در عرصه‌های مختلف، باطل السحر تمامی فتنه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از نیرو‌های امنیتی، بسیج، سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: فتنه گران همانند ساحران تلاش دارند سحر‌های خود را به میدان آوردند و فتنه‌های اخیر نوعی جنگ جهانی ترکیبی است و بیش از یک میلیون فراخوان تجمع در فضای مجازی منتشر شده است و تلاش می‌کنند تا نظام مقتدر اسلامی را که به ایمان مردم متکی است از پای درآورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار