امام جمعه یاسوج:

اغتشاش و تخریب اموال عمومی خواست دشمن است

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: اغتشاش و تخریب اموال عمومی خواست دشمن است و راه‌حل مشکلات نیست.
کد خبر: ۵۵۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 25November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با ورود تفکر بسیجی و مردمی، برنامه‌های دشمن برای نابودی انقلاب و تجزیه کشور خنثی شد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: در طول تاریخ  انقلاب اسلامی، دسیسه‌ها و دشمنی‌های مختلف علیه ملت ایران انجام شد که حضور و نقش‌آفرینی مردم سبب ایستادگی در برابر این هجمه‌ها شد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به تحریف و جعل، گفت: در زمان حضرت علی علیه (ع)، با تحریف و جعل احادیث، هجمه علیه آن حضرت صورت گرفت تا مبانی دینی و ارزش‌های الهی منحرف شود، امروز نیز با تحریف واقعیت‌ها و وارونه‌سازی و ایجاد جنگ ترکیبی توسط دشمن در افکار و عقاید مردم بدبینی ایجاد می‌کنند و با ایجاد تحریف‌ها حوادث ماه‌های اخیر را به گردن نظام می‌اندازند.

این مقام مسئول به پیشرفت‌های نظام در حوزه‌های مختلف اشاره داشت و بیان کرد: تلاش‌های مختلفی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد اما گاهی برخی مسائل مانند کمبود اعتبارات سبب مشکلاتی می‌شود که در این شرایط برخی همه خدمات را زیر سوال می‌برند.

وی به مسائل اخیر در کشور اشاره داشت و ابراز کرد: اغتشاش و تخریب اموال عمومی خواست دشمن است و راه‌حل مشکلات نیست.

امام جمعه یاسوج متذکر شد: حتی اگر کسی دین و ولایت و انقلاب را قبول ندارد، به صرف اینکه ایرانی است باید به پیشرفت کشور ایران کمک کند و بداند با اغتشاش مشکلات کشور حل نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار