دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

ملت ایران ۳ رسانه‌های معاند صفر/ شکستی دیگر برای رسانه‌های معاند

پس شکست نقشه‌های دشمن در «کشته سازی»، «تجزیه طلبی»، «دو قطبی سازی» و دیگر توطئه‌ها به نظر می‌رسد یکی دیگر از نقشه‌های آن‌ها که «ایران ستیزی» و تضعیف تیم ملی بود با حضور مردم در خیابان‌ها خنثی شد و به شعار «تا پای جان، برای ایران» در جای جای ایران عینیت بخشیده شد.
کد خبر: ۵۵۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۵ - 26November 2022

گروه اجتماعی دفاع‌پرس - سعید نوروزی پور؛ جام جهانی 2022 فوتبال طی روزهای گذشته با حضور تیم‌های بهتر جهان در قطر شروع شد؛ قبل از شروع مسابقات رسانه‌های معاند و ضد انقلاب به بهانه‌های مختلف به دنبال حذف ایران از این رویداد ورزشی بزرگ جهان بودند اما وقتی نتوانستد به هدف خود برسند درصدد تضعیف روحیه ملی پوشان بودند. تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در مقابل انگلستان روزی بدی رقم زدند و با نتیجه 6 بر 2 نتیجه را واگذار کردند؛ پس از این دیدار رسانه‌های ضد انقلاب و معاند به دنبال ارتباط و پیوند زدن حوادث اخیر کشور و این باخت را داشتند و کار تا جایی پیش رفت که عناصر داخلی خود را برای ضریب دادن به این رویکرد فعال کردند.

ملت ایران ۳ رسانه‌های معاند صفر/ شکستی دیگر برای رسانه‌های معاند

شکست سنگین پروژه «ایران‌ستیزی» با حضور ملت ایران در میدان

پس از چند روز تلخ برای دوستداران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه در دومین بازی خود به مصاف ولز رفت و توانست با یک بازی منطقی و رو به جلو علاوه بر اینکه توانست 2 بر صفر تیم ولز را شکست دهد امیدها را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه داشت در این بین دشمن که حساب ویژه‌ای برای ایجاد آشوب و اغتشاش پس از پایان بازی ایران و ولز باز کرده بود و با استفاده از برخی عناصر خود به نوعی برای تحقیر تیم ملی ایران فراخوان داده بود، با حضور گسترده هواداران تیم ملی ایران در خیابان‌ها و شادی مردم از برد ایران مواجه شد که همین امر سبب شکست سنگین پروژه «ایران‌ستیزی» در قالب تضعیف تیم ملی جمهوری اسلامی ایران شد.

ملت ایران ۳ رسانه‌های معاند صفر/ شکستی دیگر برای رسانه‌های معاند

اهتزار پرچم ایران در سراسر ایران

پس از پیروزی قاطع و بی چون و چرای تیم ملی در برابر ولز تهران و دیگر شهرهای کشور مملو از عاشقان ایران شد و پرچم سه رنگ کشورمان به اهتزاز درآمد و مردم غرق در شادی شدند؛ نکته قابل توجه حضور اقشار مختلف مردم در کنار یکدیگر و نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمن و رسانه‌های معاند در دو قطبی کردن مردم ایران بود. علاوه بر حضور مردم در خیابان‌ها پس از پیروزی ایران که صحنه‌های زیبایی را به یادگار گذاشت حضور نیروهای حافظ نظم وامنیت در شادی مردم از دیگر مواردی بود که روز گذشته قابل توجه بود؛ نیروهای نظم و امنیت علاوه بر روان سازی معابر و تامنی امنیت در کنار مردم قرار گرفتند و با توزیع شیرینی و دادن گل پیروی تیم ملی فوتبال را به مردم تبریک گفتند.

ملت ایران ۳ رسانه‌های معاند صفر/ شکستی دیگر برای رسانه‌های معاند

شکستی دیگر برای رسانه‌های معاند و ضد انقلاب

باید گفت پس از شکست نقشه‌های دشمن در «کشته سازی»، «تجزیه طلبی»، «دو قطبی سازی» و دیگر توطئه‌ها به نظر می‌رسد یکی دیگر از نقشه‌های آن‌ها که «ایران ستیزی» و تضعیف تیم ملی بود با حضور مردم در خیابان‌ها خنثی شد و شعار «تا پای جان، برای ایران» را در جای جای ایران عینیت بخشیده شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها