نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

ایران درس عبرت فراموش نشدنی به تجزیه‌طلبان می‌دهد/ تروریست‌ها به حمایت آمریکا دلخوش نباشند

عزیزی گفت: با اقتدار نیروی زمینی سپاه و سایر قوای مسلح چنان درس عبرتی به تجزیه طلبان و دشمنان داده خواهد شد که تا ابد فراموش نکنند.
کد خبر: ۵۵۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 27November 2022

ایران درس عبرت فراموش نشدنی به تجزیه‌طلبان می‌دهد/ تروریست‌ها به حمایت آمریکا دلخوش نباشند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ابراهیم عزیزی» نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به ضرورت مقابله با تجزیه طلبان، کموله، پژاک و دمکرات در منطقه اقلیم کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هر مولفه‌ای که بخواهد امنیتش را تحت تاثیر قرار دهد، با اقتدار و قاطعیت برخورد می‌کند.

وی افزود: عوامل منحله حزب دمکرات و کومله هم باید بر این باور باشند که خیلی کوچکتر از آنند که بخواهند بر امنیت کشورمان تاثیری بگذارند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: مطمئن باشید با اقتدار نیروی زمینی سپاه و سایر قوای مسلحه چنان درس عبرتی به تجزیه طلبان و دشمنان داده خواهد شد که تا ابد فراموش نکنند.

عزیزی با تاکید بر اینکه امنیت تنها موضوعی است که تحت هیچ شرایطی اجازه خدشه دار شدنش را نمی‌دهیم، عنوان کرد: گروه‌های تجزیه طلب و گروه‌های همراه با نظام سلطه بدانند که به هیچ وجه در ایران اسلامی و در بین اقوام و مذاهب ایران اسلامی هیچ جایگاه و پایگاهی ندارند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: تجزیه طلبان، تروریست‌ها و همراهان آمریکا به حمایت آمریکایی‌ها دلخوش نباشند؛ اینجا ایران، مهد آزادی، ایستادگی، مقاومت و شجاعت است.

وی افزود: کموله و دمکرات هم قبلاً در ابتدای پیروی انقلاب اسلامی درس عبرت‌های لازم را از نیرو‌های مسلح و سپاه و بسیج در قائله‌های کردستان گرفته اند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک درخت تناور، پر ریشه و تنومند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی نظیر نیروی انسانی الهی و تجهیزات بسیار پیشرفته، بسیار متفاوت‌تر از دهه ۶۰ است و باید به دشمنان هشدار داد، آزموده را آزمودن خطاست.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها