وزیر علوم در آئین گرامیداشت هفته بسیج:

دانشگاه امام حسین (ع) منافع ملی و دانشگاهی را توامان دنبال می‌کند

زلفی‌گل گفت: یکی از ویژگی‌های دانشگاه امام حسین (ع) این است که مدیران آن دانشگاه به فکر خدمت به مردم هستند و صرفا منافع شخصی و دانشگاهی را مد نظر ندارند، بلکه منافع ملی را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ - 26November 2022

دانشگاه امام حسین منافع ملی و دانشگاهی را توامان دنبال می‌کندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم تحقیقات و فناوری امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه امام حسین (ع)، اظهار داشت: ابتدا هفته بسیج را گرامی می‌دارم و به همه بسیجیانی که از جان و مال خود گذشتند تا ما در امنیت باشیم تبریک عرض می‌کنم.

زلفی گل تصریح کرد: در هفته بسیج هستیم و خوشبختانه همانطور که ملاحظه فرمودید بسیجیان خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند که ایشان تحلیل بسیار زیبایی از نقش بسیج در عرصه‌های مختلف ارائه کردند.

وزیر علوم گفت: اگر علم همراه با ایمان و معنویت باشد قطعا اثربخشی آن چندین برابر می‌شود، وقتی علم با ایمان عجین می‌شود میزان اثربخشی آن علم را افزایش می‌دهد از این باب دانشگاه امام حسین (ع) ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، زیرا علم و ایمان و اخلاق را با هم دارد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های دانشگاه امام حسین (ع) این است که مدیران آن دانشگاه به فکر خدمت به مردم هستند و صرفا منافع شخصی و دانشگاهی را مد نظر ندارند، بلکه منافع ملی را دنبال می‌کنند.

زلفی گل تصریح کرد: بنده در زمانی که رئیس دانشگاه بودم برای آوردن یک داور باید یک ماشین با راننده را برای ایاب و ذهاب اختصاص می‌دادیم، ولی بعد به این فکر افتادم که هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت کنیم و صرفه جویی کنیم، این یعنی مدنظر قرار دادن منافع شخصی و دانشگاهی و ملی همزمان با هم، از این جهت باید به دانشگاه جامع امام حسین (ع) دستمریزاد گفت.

وزیر علوم اظهار داشت: چقدر خوب می‌شود که اگر دانشجویان دانشگاه‌های شهرستانی فرصت مطالعاتی خود را در دانشگاه امام حسین (ع) در کنار اساتید این دانشگاه باشند، شما مدیران دانشگاه امام حسین (ع) می‌توانید محور و ملاک قرار بگیرید.

وی افزود: ان‌شالله شبکه فضائلی که در دانشگاه امام حسین (ع) وجود دارد بتواند در کلیه دانشگاه‌های سراسر کشور تسری پیدا کند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار